کد خبر : 18332
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

از کمیسیون نظارت انصراف خواهم داد/ دوران اربابان زر فرا رسید

از کمیسیون نظارت انصراف خواهم داد/ دوران اربابان زر فرا رسید

عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: با هیئت رئیسه جدید، آینده شورا غیرقابل پیش‌بینی بوده و به تصمیمات کمیسیون نظارت بهایی داده نخواهد شد. محرم محمدزاده عضو شورای شهر تبریز در یک گفتگو با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شورا اظهار داشت: از روند برگزاری انتخابات و لابی‌های پشت پرده باید تاسف خورد چرا که

عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: با هیئت رئیسه جدید، آینده شورا غیرقابل پیش‌بینی بوده و به تصمیمات کمیسیون نظارت بهایی داده نخواهد شد.

محرم محمدزاده عضو شورای شهر تبریز در یک گفتگو با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شورا اظهار داشت: از روند برگزاری انتخابات و لابی‌های پشت پرده باید تاسف خورد چرا که با ادامه شرایط موجود، آینده شورا غیرقابل پیش‌بینی است.

وی افزود: آگاهی بخشی به مردم امری ضروری است و اهمیت ماجرا باید به گوش مردم برسد. مردم باید بدانند که چه فرآیند و پشت پرده‌هایی در شورا وجود دارد.

محمدزاده تصریح کرد: با توجه به وضعیت شورا، تصمیم دارم از کمیسیون تحقیق و نظارت انصراف دهم چرا که دوران اربابان زر و زور فرارسیده و حرفشان را به کرسی می‌نشانند و درمقابل به تصمیمات و برآیند اعضای کمیسیون هیچ بهایی داده نمی‌شود، همچنین صدای مخالف هم خاموش خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 11 =