کد خبر : 11908
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۴

از حضور در تیم تراکتورسازی و تبریز لذت می‌برم

از حضور در تیم تراکتورسازی و تبریز لذت می‌برم

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ برنامه‌ای برای جدایی از این تیم نداشته و از حضورش در تبریز راضی است. به گزارش آوای سهند، به نقل از فارس؛ آنتونی استوکس اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توانستیم برابر تیم استقلال خوزستان به برتری پر گل برسیم و هواداران تیم را خشنود سازیم و باید عنوان

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ برنامه‌ای برای جدایی از این تیم نداشته و از حضورش در تبریز راضی است.

به گزارش آوای سهند، به نقل از فارس؛ آنتونی استوکس اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توانستیم برابر تیم استقلال خوزستان به برتری پر گل برسیم و هواداران تیم را خشنود سازیم و باید عنوان کنم از حضور تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه روحیه گرفته و تلاش می‌کنیم آنها را راضی کنیم.

وی در مورد ۴ گلی که به ثمر رساند، گفت: من قبلا هم سابقه زدن ۴ گل در یک بازی را داشته‌ام و این چهارمین پوکر دوران حرفه‌ای من بوده و در هر بازی تلاش می‌کنم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانده و بعد از اتمام بازی، به دیدار بعدی فکر می‌کنم.

آقای گل فوتبال کشور در پایان هفته هشتم در مورد احتمال جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی بعد از رفتن جان توشاک گفت: من هیچ برنامه‌ای برای جدایی از تراکتورسازی ندارم و از حضورم در تراکتورسازی و شهر تبریز لذت می‌برم و تلاش می‌کنم که موفق‌تر از گذشته در این تیم ظاهر شوم.

وی در احتمال دعوتش به تیم ملی ایرلند بعد از درخشش گفت: برای یک بازیکن بهترین اتفاق دعوت شدن به تیم ملی‌ است و آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور است و اگر من را دعوت کنند با کمال میل پذیرفته، اما نظر نهایی را سرمربی تیم ملی ایرلند باید اعلام کند و تصمیم گیرنده اصلی او است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =