کد خبر : 12891
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

از ابراز بی اطلاعی روابط عمومی شهرداری تا واکنش سخنگوی شورا / یک منبع آگاه: فرد خاطی تصرف غیرقانونی کرده و در دادگاه محکوم شده

از ابراز بی اطلاعی روابط عمومی شهرداری تا واکنش سخنگوی شورا / یک منبع آگاه: فرد خاطی تصرف غیرقانونی کرده و در دادگاه محکوم شده

به گزارش آوای سهند عصر چهارشنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از برخورد فیزیکی عوامل شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با یک روحانی داشت. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود  گفت: فرد خاطی که روحانی هست اقدام به تصرف و سکونت در ملک قانونی شهرداری کرده بود که با واکنش عوامل

به گزارش آوای سهند عصر چهارشنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از برخورد فیزیکی عوامل شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با یک روحانی داشت.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود  گفت: فرد خاطی که روحانی هست اقدام به تصرف و سکونت در ملک قانونی شهرداری کرده بود که با واکنش عوامل تخلفاتی شهرداری می شود و با حکم دادگاه به دلیل اغتشاش و تصرف مال ، مجرم شناخته می شود. مسئول تخلفات منطقه ۱۰ که در کلیپ به مکرر به نام قاسمی خطاب می شود، توسط همین روحانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و صدماتی از ناحیه پهلو، چشم و بینی می بیند.

از سوی دیگر کریم صادق زاده تبریزی سخنگوی شورای شهر تبریز در واکنش به این موضوع گفت: آنچه که مشخص است ، برادر روحانی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز نموده و همکاران شهرداری در معیت مامورین نیروی انتظامی برای جلوگیری از ساخت و ساز و انجام اقدامات قانونی دیگر در محل مورد نظر حضور یافته اند. همه باید مطیع قانون باشیم ، برای همه ما باید قانون فصل الخطاب باشد و به عبارت دقیق تر برای انجام هر حرکتی در شهر باید قانون ، خط قرمز ما باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اگر تخلفی از سوی همکاران ما در شهرداری صورت گرفته باشد طبق ضوابط برخورد خواهد کرد و اگر هر همشهری هم بخواهد خود را فراتر و بالاتر از قانون بداند خود قانون و ضوابط اجازه نخواهد داد.

دقایقی بعد از انتشار فیلم مذکور، فیلم دیگری نیز منتشر شد که روحانی مضروب، اظهارات تامل برانگیز و البته تاسف باری بر زبان جاری کرده است.

وی گفته است: شمشیر بیاورید، قمه می آورم! دادستان خودش بیاید پای کار! شهردار باید مشکل را حل کند !

علیرغم فراگیر شدن این موضوع ، همچنان شهرداری تبریز موضع گیری شفافی نداشته و انتظار افکار عمومی، روشنگری است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =