کد خبر : 19596
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

اربعین، بستری بزرگ برای فرهنگ‌سازی است/ تمرکز رسانه‌های معاند در بزرگترین راهپیمایی مسلمانان

اربعین، بستری بزرگ برای فرهنگ‌سازی است/ تمرکز رسانه‌های معاند در بزرگترین راهپیمایی مسلمانان

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است که باید با احتیاط عمل کنیم. به گزارش سهند، حجت‌الاسلام شعبانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین در عراق اظهار داشت: هرگونه رفتار نادرست در مراسم پیاده روی اربعین حسینی می تواند به سوژه رسانه های معاند و

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: اربعین بستر بزرگی برای پرداختن به مسائل فرهنگی است که باید با احتیاط عمل کنیم.

به گزارش سهند، حجت‌الاسلام شعبانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین در عراق اظهار داشت: هرگونه رفتار نادرست در مراسم پیاده روی اربعین حسینی می تواند به سوژه رسانه های معاند و دشمنان اسلام و نظام اسلامی مبدل شده و قابل جبران نخواهد بود و باید در این برهه تاریخی و این مسئولیت، ولو یک قدم در جلوگیری از بروز انحرافات برداریم.

وی گفت: شاید چندین سال پیش نمیتوانستیم متصور شویم که پیاده روی اربعین به لحاظ تاثیرگذاری در این نقطه قرار بگیرد. عظمت مراسم پیاده روی اربعین حسینی تنها عنایت امام حسین (ع) است که سفره ای برای استفاده شیعیان امام علی (ع) پهن شده است.

مدیرکل  تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با تاکید بر این که باید تجمع اربعین حسینی را به بهترین نحو معرفی کنیم، تصریح کرد: اربعین مایه فخر و مباهات شیعه است، چنانکه امام زمان (ع) در زمان ظهور، خود را با امام حسین (ع) معرفی می کنند.

وی به شکوه میزبانی مردم عراق از زائرین اربعین اشاره کرد، ابراز داشت: علاقه  مردم کشور عراق به میزبانی از زائرین اربعین حسینی غیرقابل توصیف است.

شعبانی، با بیان این که، باید از این مودت و محبت حاکم بین مردم دو کشور به نحو احسن مواظبت نمود، عنوان داشت: باید از وارد شدن هر گونه خدشه به این نعمت خداوندی جلوگیری نمود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به این که، هزینه و زحمات صرف شده در اربعین حسینی، در صورت غفلت می تواند بازخورد منفی داشته باشد، اذعان داشت: کارهای سخت افزاری بخشی از کار است و قسمت قابل توجه آن پرداخت و توجه به مسائل فرهنگی است.

وی با تاکید بر اهمیت پرداخت به مسائل فرهنگی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: اربعین بستر بزرگی برای پرداخت به مسائل فرهنگی است که باید با احتیاط عمل کنیم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =