کد خبر : 10475
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۴

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد + اسامی

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد + اسامی

طبق رای جلسه دادگاه احکام قضایی متهمان اقتصادی اعلام شد.      به گزارش آوای سهند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادستان و سرپرست دادسرای عمومی تهران حکم قضایی متمهان اقتصادی را اعلام کردند. این احکام در راستای اجرای دستورالعمل مورخ ۱۳۸۶/۱۰/۱۶ رئیس قوه قضاییه طبق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی به اعلام عمومی

طبق رای جلسه دادگاه احکام قضایی متهمان اقتصادی اعلام شد.

 

 

 به گزارش آوای سهند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادستان و سرپرست دادسرای عمومی تهران حکم قضایی متمهان اقتصادی را اعلام کردند.

این احکام در راستای اجرای دستورالعمل مورخ ۱۳۸۶/۱۰/۱۶ رئیس قوه قضاییه طبق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی به اعلام عمومی رسیده است. بر اساس این احکام:

ابراهیم رسول زاده فرزند رسول به اتهام قاچاق دارو به ارزش ۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۸۲۸ ریال در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ به دو سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و ۷ برابر ارزش کالای مکشوفه به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت و ضبط داروی مکشوفه به نفع دولت محکوم شده که یک سال حبس و نیمی از جریمه به مدت ۳ سال تعلیق شده است.

ایوب زینی زاده ملکی فرزند الهوردی در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ به اتهام قاچاق دارو به ارزش۳ میلیارد و ۴۵۹ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۵۶ ریال به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۱۱۱ ریال به عنوان جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم شده است.

رامتین موسی‌نژاد فرزند محمد به اتهام مشارکت در قاچاق کالای سازمان یافته( مجاز مشروط گوشی و تبلت) به ارزش ۲ میلیارد و ۹ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۸۳۴ ریال در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ به پرداخت یک برابر کالای مکشوفه به عنوان جزای نقدی و ۴ ماه حبس تعزیری و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم شده است.

مهدی رمضانی فرزند علی به اتهام قاچاق کالای ممنوعه به نحو سازمان یافته به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ به ۵ سال حبس و پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به عنوان جزای نقدی محکوم شده است.

سیروان براخاصی فرزند محمود به اتهام قاچاق کالای ممنوعه به نحو سازمان یافته به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ به ۵ سال حبس و پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به عنوان جزای نقدی محکوم شده است.

پیمان امین‌الاسلام فرزند بایزید به اتهام قاچاق کالای ممنوعه به نحو سازمان یافته به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ به ۵ سال حبس و پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال محکوم شده است.

علی سرپرست فرزند حسین اتهام قاچاق کالای ممنوعه به نحو سازمان یافته به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ به ۵ سال حبس و پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به عنوان جزای نقدی محکوم شده است.

تیمور دلاور به اتهام نگهداری کالای قاچاق از نوشیدنی غیر قابل مصرف انسانی به ارزش یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۷۸۵ ریال در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ به تحمل یک سال حبس و پرداخت ۷ برابر ارزش کالای مکشوفه به مبلغ ۸ میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۴۹۵ ریال محکوم شده است.

داریوش بارانی به اتهام قاچاق کالا( لوازم آرایش و بهداشتی) به ارزش یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۸۹۹ ریال در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ به تحمل ۵ سال حبس و پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۸۷ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۲۴۴ ریال جزای نقدی محکوم شده است.

محمد امین علی حسن‌زاده به اتهام حمل کالای قاچاق ( دارو) به ارزش یک میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۹۸۳ ریال در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۹۶۶ ریال جزای نقدی محکوم شده است.

عباس لاری به اتهام قاچاق دارو به ارزش ۲ میلیارد و ۲۱۸ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۴۹ ریال در تاریخ ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ به پرداخت دو برابر ارزش کالایی مکشوفه به مبلغ ۴ میلیارد و ۴۳۶ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۹۸ ریال جزای نقدی محکوم شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 4 =