کد خبر : 3077
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۴۱

احساس امنیت در کشور از دستاوردهای مهم دولت است

احساس امنیت در کشور از دستاوردهای مهم دولت است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید احساس امنیت در سراسر کشور از جمله آذربایجان شرقی است. به گزارش  نگاه، اسماعیل جبارزاده روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهارکرد: رمز موفقیت در هر جامعه ای همکاری و همدلی است که در بین اعضای شورای تأمین استان حاکم است و ثمرات

استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید احساس امنیت در سراسر کشور از جمله آذربایجان شرقی است.

به گزارش  نگاه، اسماعیل جبارزاده روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهارکرد: رمز موفقیت در هر جامعه ای همکاری و همدلی است که در بین اعضای شورای تأمین استان حاکم است و ثمرات آن را در قالب ارائه فضای امن شاهد هستیم.

وی افزود: همه ساله شاهد کاهش میزان جرایم استان هستیم به طوری که امسال شاهد کاهش ٢٥ درصدی جرایم نسبت به پارسال هستیم.
جبارزاده با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان ناامن شده و آنان می دانند که کار قاچاق در این استان هزینه بسیار بالایی دارد، گفت: دوستان نیروی انتظامی و سپاه در مبارزه با باندهای قاچاق عملکرد موفقی دارند و استان از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان برتر انتخاب شد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مشکلات اجتماعی با خاصیت بحران زایی، عموما خارج از استان به ما تحمیل می شود که مدیریت به موقع آن می تواند از بروز مسایل بعدی جلوگیری کند.
وی ادامه داد: در هفته های نخست فعالیت دولت تدبیر و امید، شاهد تجمع کارگران واحدهای تولیدی و صندوق های مالی مقابل استانداری و فرمانداری بودیم که با تلاش های شبانه روزی مشکلات آنها به تدریج حل شد.

جبارزاده خاطر نشان کرد: در ابتدای شروع به کار دولت، با ٧٨ واحد مشکل دار که بیش از ٢٠ مورد در وضعیت بحرانی بودند، مواجه بودیم که امروز مشکل اغلب آنها حل شده است.
وی افزود: با وجود تنگناهای مالی و محدودیت های اعتباری همه طرح های اولویت دار عمرانی در مرحله اجرا هستند به طوری که دهه فجر امسال بیش از یک هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی، صنعتی و تولیدی با صرف بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز بخش خصوصی باور کرده که سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی امنیت و توجیه اقتصادی دارد و مردم و نهادهای اقتصادی در اجرای طرح های مختلف مشارکت دارند.
جبارزاده با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان منویات رهبری و دستور رئیس جمهوری در اذربایجان شرقی پیگیر می شود و یکی از استان های پیشرو در اجرای این سیا ست ها هستیم، گفت: آرامش به فضای تولید استان بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت های اعتباری، طرح های زیربنایی استان آذربایجان شرقی متوقف نشده است، اعلام کرد: دهه فجر امسال یکهزار و ۵۰۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار ۳۰ هزار میلیارد ریال در استان بهره برداری می شود.

جبارزاده با اشاره به تزریق بیش ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه آهن شهری تبریز در ۲ سال گذشته، گفت: مردم در کنار دولت برای عمران و آبادانی استان تلاش می کنند و بخش خصوصی در سایه امنیت موجود جواب دهی سرمایه گذاری در استان را باور کرده است .

وی با اشاره به اینکه امروز به دستور وزیر اطلاعات ۸۷۷ طرح برقرسانی، آبرسانی و مخابراتی در استان بهره برداری می شود، گفت: با استفاده از تسهیلات رونق تولید ۸ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد اقتصادی استان در جهت رونق تولید و اشتغال زایی است، گفت: با تکمیل طرح های در دست اجرا در بخش های صنعتی، معدنی و نیروگاهی توسعه استان شتاب می گیرد .

نشست شورای اداری آذربایجان شرقی با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =