کد خبر : 41449
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

احداث باغ کتاب و سینمای ۱۰۰۰ نفری در شهر جدید سهند

احداث باغ کتاب و سینمای ۱۰۰۰ نفری در شهر جدید سهند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند به طراحی باغ کتاب به عنوان یک مجموعه کامل تفریحی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی با بیش از ۱۶ هکتار احداث می‌شود و زیربنای ساختمان اداری که با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع احداث می‌شود، ظرفیت فرهنگی خوبی برای شهر جدید سهند خواهد بود.

 به گزارش نگاه فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به جمعیت فعلی سهند و افزایش جمعیت این شهر در آینده با بهره‌برداری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: شهر جدید سهند نرخ رشد جمعیتی بالایی در سطح کشور داشته و این روند مستلزم اقدامات فرهنگی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر توسعه اجتماعی و فرهنگی در شهرهای جدید کشور در راستای راهبری جریان فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید، یادآور شد: سهند در اجرای برنامه فرهنگی در بین شهرهای جدید کشور رتبه بالایی داشته است.

سعیدی در ادامه از احداث بزرگترین مسجد شهر سهند توسط شرکت عمران خبر داد و گفت: برای احداث فرهنگسرا هم برنامه داریم و در فازهای ۳ و ۴ تامین زمین و تهیه نقشه‌ها انجام شده و به زودی احداث فرهنگ‌سرا شروع خواهد شد.

وی، به طراحی باغ کتاب به عنوان یک مجموعه کامل تفریحی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و افزود: این پروژه در زمینی با بیش از ۱۶ هکتار احداث می شود و زیربنای ساختمان اداری که با زیربنای  ۱۲ هزار مترمربع احداث می‌شود ظرفیت فرهنگی خوبی برای شهر جدید سهند خواهد بود.

سعیدی به سایر اقدامات شرکت عمران در حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و از در دست اجرا بودن ۴ سینمای کوچک با تحقق مجتمع تجاری پروژه کمال و آمادگی برای احداث سینمای ۱۰۰۰ نفری در شهر جدید سهند خبر داد.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری فی‌ مابین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند امضا و مبادله شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 4 =