کد خبر : 14285
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۵۲

اجر بزرگ اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در مخفی بودن آن است / با تبدیل چراغ های خود به LED در مصرف برق صرفه جویی کنیم

اجر بزرگ اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در مخفی بودن آن است / با تبدیل چراغ های خود به LED در مصرف برق صرفه جویی کنیم

امام جمعه تبریز گفت: وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد، احتکار، مقابله با سرویس های اطلاعاتی دشمنان و قاچاق طلا و نقره و زمین خواری، اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که همگی مخفی بوده که اجر فراوان دارد.      به گزارش  آوای سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه

امام جمعه تبریز گفت: وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد، احتکار، مقابله با سرویس های اطلاعاتی دشمنان و قاچاق طلا و نقره و زمین خواری، اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که همگی مخفی بوده که اجر فراوان دارد.

اجر بزرگ اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در مخفی بودن آن است / با تبدیل چراغ های خود به LED در مصرف برق صرفه جویی کنیم
    

به گزارش  آوای سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در محل مصلی اعظم امام(ره) این شهر در تداوم توصیه های اخلاقی اظهار داشت:  برای پدر و مادر خود احسان دهید و طلب مغفرت کنید و عهد آن ها را به جا آورید.صله ارحام انجام دهید اگر می خواهید پدر و مادرتان راضی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه روز جهانی زمین پاک را در پیش داریم، افزود: زمین بستر حیات است و این روز فرصتی یادآوری برای نقش حیاتی زمین برای مردم است.

امام جمعه تبریز بر صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرده و گفت: در مصرف انرژی برق دقت کنیم. مردم مومن در خانه ها و اداره برق های اضافی را خاموش کنند تا مثل پارسال با قطعی برق روبرو نشویم. جهت صرفه جویی چراغ های خود را به ال ای دی تبدیل کنیم.

وی ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) بیان داشت: انتظار یعنی مقابله با ظلم. انقلاب اسلامی مقدمه نهضت ولی عصر است. عید نیمه شعبان، عید امید است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اذعان به اینکه انتظار حرکت است نه سکون، گفت:  انسان منتظر برای عبور از ظلم باید تلاش کند. اعتقاد به زوال سلطه حاصل اعتماد به مهدویت است. خطر بزرگ عبارت است از اینکه انتظار در معرض تحریف قرار بگیرد.

وی همچنین به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرده و ادامه داد:  از زحمات برادران عزیزی که در وزارت اطلاعات تلاش می کنند، تشکر می کنم. این برادران چه از لحاظ امنیتی و سیاسی نقش زیادی دارند.

امام جمعه تبریز افزود: وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد، احتکار، مقابله با سرویس های اطلاعاتی دشمنان و قاچاق طلا و نقره و زمین خواری، اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که همگی مخفی بوده که اجر فراوان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به رژه نیروهای مسلح در روز ارتش اشاره داشته و خاطر نشان کرد: از مردم تشکر می کنم که دیروز در رژه روز ارتش، فرزندان خود در نیروهای مسلح را همراهی کردند.

وی با بیان اینکه اولین شهید ترور از ارتش بود، گفت: نخستین جنایت گروهک منافقین ترور شهید قرنی بود. شهید قرنی تلاش های زیاد قبل از انقلاب برای نهضت انقلاب کشیده بود.

خطیب جمعه تبریز ادامه داد: ۵ اردیبهشت آغاز هفته کار و کارگر است، کارگران در رونق تولید نقش زیادی دارند.

وی در پایان بر ظرفیت مساجد در برنامه های دینی و مذهبی تاکید کرده و افزود: کارگزاران، فعالان و هیت امنا و پایگاه های مساجد و نماز گزاران مساجد با ایده پردازی هوشمندانه باید اقدامات سازنده ای در عرصه اخلاق و سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 5 =