کد خبر : 1502
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

اجرای طرح کاهش تصادفات درون شهری تبریز

اجرای طرح کاهش تصادفات درون شهری تبریز

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی از اجرای «طرح کاهش تصادفات درون شهری و ارتقاء فرهنگ ترافیک کلانشهر تبریز» خبر داد.  به گزارش نگاه  ، رضا میعودی‌فر بعد از ظهر امروز در دومین جلسه کمیته اجرایی «طرح کاهش تصادفات درون شهری و ارتقاء فرهنگ ترافیک کلانشهر تبریز» اظهار داشت: طرح کاهش تصادفات درون شهری

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی از اجرای «طرح کاهش تصادفات درون شهری و ارتقاء فرهنگ ترافیک کلانشهر تبریز» خبر داد.

 به گزارش نگاه  ، رضا میعودی‌فر بعد از ظهر امروز در دومین جلسه کمیته اجرایی «طرح کاهش تصادفات درون شهری و ارتقاء فرهنگ ترافیک کلانشهر تبریز» اظهار داشت: طرح کاهش تصادفات درون شهری و ارتقاء فرهنگ ترافیک کلانشهر تبریز در ۱۸ دی‌ماه سال جاری مصادف با میلاد امام حسن عسگری(ع) در تبریز برگزار می‌شود.

وی کاهش تصادفات فوتی و نظم بخشی به رفتارهای ترافیکی مردم را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح اگر بتوانیم حتی جان یک نفر را از مرگ در اثر تصادف نجات دهیم، طرح مذکور موفقیت آمیز است.

مسعودی‌فر اضافه کرد: تبریز به شهر اولین‌ها مشهور است و امیدواریم اولین شهری باشد که رفتارهای ترافیکی شهروندانش الگویی برای سایر شهرها شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از دست‌اندرکاران طرح خواست فراتر از وظیفه اداری به طرح بنگرند و با اعلام عزم جزم مسئولان در شکل‌گیری فرهنگ مناسب ترافیکی در کلانشهر تبریز اظهار داشت: آموزش رانندگان تاکسی، اتوبوس‌های شهری، سرویس مدارس و حتی رانندگان خودروهای ادارات دولتی برای ارتقاء فرهنگ ترافیک از برنامه هایی است که به موفقیت طرح کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دو مسیر دروازه تهران- چایکنار و کمربند میانی تبریز بعنوان مسیرهای در اولویت جهت اجرای طرح انتخاب شده‌اند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =