کد خبر : 38884
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید از طریق اوراق مشارکت

خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید از طریق اوراق مشارکت
دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت مالی اسلامی به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال جهت خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

به گزارش نگاه، شهردار تبریز در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تبریز اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که با پیگیری شورای اسلامی شهر تبریز میسر شد این بود که توانستیم اتوبوس‌هایی از بخش خصوصی خریداری کنیم.

یعقوب هوشیار افزود: در سال گذشته تعداد ۱۰۰ دستگاه از طریق شرکت خصوصی و همچنین ۳۰ دستگاه از ۸۰ دستگاه اتوبوسی که تعهدات دولتی بودیم توانستیم بگیریم.

وی همچنین با اشاره به دستگاه های بازسازی شده و خریداری شده از دیگر ارگان ها مجموع دستگاه های اضافه شده به ناوگان اتوبوسرانی در سال جدید را ۲۳۰ دستگاه اتوبوس اعلام کرد.

هوشیار در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم به تعهد خود مبنی بر خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در این دوره عمل کنیم.

وی در همین خصوص افزود: پیشنهاد ما این است که ۱۵۰ دستگاه نیز در سال جاری از طریق روش اوراق مشارکت اسلامی خریداری کنیم و برای عمل به این مهم باید مجوزی برای انتشار اوراق جهت تامین مالی اتوبوس‌ها تهیه شود.

در ادامه با پیشنهاد شهردار تبریز جهت انتشار اوراق مشارکت مالی برای خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با قید دو فوریت اعلام وصول شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =