کد خبر : 42548
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

شهردار تبریز خبر داد؛

اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز

اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
شهردار تبریز از توسعه پرشتاب غرب تبریز با اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی خبر داد و گفت: اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز ممکن می شود.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از محلات قراملک، دستورات لازم برای حل مشکلات کوی ابوذر همچون رفع آب‌های سطحی را صادر کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه مذاکراتی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان جهت تسریع در عملیات توسعه شبکه فاضلاب انجام شده است، افزود: شهرداری منطقه ۶ مکلف شد برای دفع آب‌های سطحی کوی ابوذر قراملک، دو چاه جذب حفر کند.

وی همچنین بر تسریع عملیات عمرانی دسترسی کوی ابوذر به پارک صنعت قراملک تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه غرب تبریز و اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه ۶ اظهار کرد: رویکرد شهرداری توسعه جریان خدمات محله‌ای به مناطق کم برخوردار است و برهمین اساس تقاطع غیر همسطح قراملک و چند پروژه عمرانی دیگر در این منطقه اجرا می‌شود.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه در سال جاری هزار میلیارد تومان بودجه برای منطقه ۶ پیش بینی شده خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از این بودجه عمرانی است چرا که غرب تبریز در حوزه حمل و نقل تبریز و بحث افزایش سرانه‌های شهری در اولویت توسعه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شهید بهشتی یکی از اماکن ورزشی غرب تبریز است که تا دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: عملیات عمرانی این پروژه با هدف توجه روز افزون به سلامت شهروندان و افزایش سرانه‌های ورزشی بی وقفه تداوم دارد.

وی همچنین ادامه داد: فاز نخست خط دوم متروی تبریز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز می‌شود که با بهره برداری از این پروژه، منطقه قراملک به بازار تبریز متصل خواهد شد.

شهردار تبریز همچنین در حاشیه بازدید از مسیرگشایی خیابان‌های صنعتگران با بیان اینکه این مسیرگشایی خیابان‌های صنعتگران و مایان را به یکدیگر متصل می‌کند، ادامه داد: فاز نخست این مسیرگشایی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اتمام این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در معابر غرب شهر خواهیم بود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =