کد خبر : 31157
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

آمادگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای استقبال از بهار

آمادگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای استقبال از بهار

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از آمادگی برای اجرای برنامه‌های استقبال از نوروز هم در حوزه فضای سبز و هم در حوزه فضاسازی خبر داد.

به گزارش نگاه، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: همه ساله و همزمان با فرا رسیدن نوروز و بهار طبیعت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای زیباسازی محیط عمومی شهر هم در حوزه فضای سبز و هم در حوزه زیباسازی، طرح‌هایی را آماده می‌کند.
وی ادامه داد: طرح‌های ویژه گلکاری نوروز توسط کارشناسان اداره فنی و طراحی سازمان تهیه و برای اجرا به فضاهای سبز مناطق دهگانه شهرداری ابلاغ شده است که همزمان با هفته درختکاری در نقاط مختلف شهر اجرایی می شوند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در بخش دیگری از سخنان خود، به برنامه‌های سازمان در حوزه زیباسازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه المان‌های نوروزی با انتشار فراخوانی به هنرمندان واگذار شده که در روزهای آتی و پس از تکمیل این المان‌ها، مکان مناسبی نیز برای نصب آنها در سطح شهر تعیین و نهایتاً در نیمه دوم اسفند ماه نصب خواهند شد.
امجدی ایجاد نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ و آداب و رسوم سنتی و ارتقای روحیه شهروندان را از جمله اهداف اجرای این طرح‌ها ذکر کرد و افزود: تبریز و شهروندان فهیم تبریزی، لایق بهترین خدمات هستند و ما نیز امیدواریم با اجرای هرچه بهتر طرح‌های استقبال از نوروز ۱۴۰۱، گامی در راستای کسب رضایت همشهریان عزیز برداریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − ده =