کد خبر : 1935
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۴

آلودگی هوا در تبریز همچنان جولان می دهد / شاخص هوا رکورد می زند!

آلودگی هوا در تبریز همچنان جولان می دهد / شاخص هوا رکورد می زند!

آلودگی هوا در تبریز با وجود بارش ها زمستانی همچنان رکورد می زند تا جایی که نفس کشیدن را برای شهروندان تبریزی سخت کرده است. به گزارش نگاه آلودگی هوا در تبریز طی چند روز گذشته پس از بارشهای برف و کاهش شدید دما و پدیده وارونگی دما، نفس کشیدن را برای شهروندان تبریزی سخت کرده

آلودگی هوا در تبریز با وجود بارش ها زمستانی همچنان رکورد می زند تا جایی که نفس کشیدن را برای شهروندان تبریزی سخت کرده است.

آلودگی هوا در تبریز همچنان جولان می دهد / شاخص هوا رکورد می زند!

به گزارش نگاه آلودگی هوا در تبریز طی چند روز گذشته پس از بارشهای برف و کاهش شدید دما و پدیده وارونگی دما، نفس کشیدن را برای شهروندان تبریزی سخت کرده است.

بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی شاخص AOI ( شاخص کیفی هوا )آلودگي هواي تبريز( میانگین ۲۴ ساعت گذشته) بر اساس پارامتر ذرات کمتر از ۲,۵ میکرون در مورخه ۶ دیماه برابر ۱۸۳ و وضعيت هوا ناسالم برای تمامی گروهها مي باشد.

امروز هم مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهر تبریز به دلیل تشدید آلودگی ها تعطیل اعلام شد.

علیرغم تعطیلی دو روز گذشته مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی، به نظر می رسد تشدید استفاده از وسائل نقلیه شخصی، پایدار جو هوا بر شدت آلودگی اثر گذاشته است.

ستاد مدیریت بحران استان و محیط زیست از عموم شهروندان تبریزی خواست که  از رفت و آمدها و سفرهای دورن شهری  غیر ضرور اجتناب ورزند و در صورت خروج از منزل وسائل نقلیه عمومی را برای رفت و آمد انتخاب کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =