کد خبر : 13448
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۸:۲۸

آقای پوری حسینی حتماً شکایت کنید/ زور هیچ وزیری به پوری حسینی نمی رسد!

آقای پوری حسینی حتماً شکایت کنید/ زور هیچ وزیری به پوری حسینی نمی رسد!

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: در مورد اظهارات اخیر پوری حسینی که گفته بود قصد استعفاء ندارد و حالا حالاها در پست مدیریتی خود حضور خواهد داشت، گفت: آقای پوری حسینی تنها نیست و پشتوانه و پشت پرده هایی دارد که زور هیچ وزیری به او نمی رسد.     به گزارش آوای

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: در مورد اظهارات اخیر پوری حسینی که گفته بود قصد استعفاء ندارد و حالا حالاها در پست مدیریتی خود حضور خواهد داشت، گفت: آقای پوری حسینی تنها نیست و پشتوانه و پشت پرده هایی دارد که زور هیچ وزیری به او نمی رسد.

 

 

به گزارش آوای سهند، “احمد علیرضا بیگی” در واکنش به اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص شکایت از وی، گفت: آقای پوری حسینی حتما این کار را انجام دهد و من از آن استقبال می کنم.

وی به بررسی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: به زودی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مورد اظهارات اخیر پوری حسینی که گفته بود قصد استعفاء ندارد و حالا حالاها در پست مدیریتی خود حضور خواهد داشت، گفت: آقای پوری حسینی تنها نیست و پشتوانه و پشت پرده هایی دارد که زور هیچ وزیری به او نمی رسد.

بیگی ادامه داد: باید مشخص شود چه کسانی پشت سر آقای پوری حسینی قرار دارند که دولت حاضر است برای ماندن وی در سازمان خصوصی سازی این همه هزینه پرداخت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ماهیت و تخلفات گسترده پوری حسینی در سازمان خصوصی سازی آشکار شده است و حضور وی در راس سازمان خصوصی سازی به وجهه دولت در نزد مردم آسیب بیشتری وارد خواهد کرد.

بیگی در پایان تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همه ابزارهای قانونی خود برای شفاف سازی در سازمان خصوصی سازی و برخورد با تخلفات گسترده در این سازمان بهره خواهند برد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =