کد خبر : 1276
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۴۰

آغاز ریل‌گذارى خط آهن بستان‌آباد – تبریز / جهت تکمیل این پروژه مشکل مالی وجود ندارد

آغاز ریل‌گذارى خط آهن بستان‌آباد – تبریز / جهت تکمیل این پروژه مشکل مالی وجود ندارد

جبارزاده گفت: اجرای پروژه ریل‌گذارى خط آهن بستان‌آباد – تبریز از امروز آغاز می شود. به گزارش آنگاه، اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه راه آهن میانه – تبریز، با اشاره به اختصاص ۴۳ درصد بیشتر از رقم مصوب جهت بهره برداری سریع از پروژه مهم راه‌آهن میانه

جبارزاده گفت: اجرای پروژه ریل‌گذارى خط آهن بستان‌آباد – تبریز از امروز آغاز می شود.

به گزارش آنگاه، اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه راه آهن میانه – تبریز، با اشاره به اختصاص ۴۳ درصد بیشتر از رقم مصوب جهت بهره برداری سریع از پروژه مهم راه‌آهن میانه – تبریز، گفت: پروژه راه آهن میانه – تبریز از اهمیت خاصی در سطح کشور و استان برخوردار بوده و حضور دکتر نوبخت نیز نشان دهنده تصمیم دولت برای تکمیل به موقع این پروژه است.

وی همچنین از عدم وجود مشکل مالی در اجرای این پروژه خبر داد و اظهار داشت: جهت تکمیل پروژه راه آهن میانه – تبریز مشکل مالی وجود ندارد و پیمانکاران باید تمام سعی خود را در این زمینه بکنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه، مسیر بستان‌آباد تا تبریز راه‌آهن میانه – تبریز را مهم ارزیابی کرد و افزود: نباید سرمایه گذاری های انجام شده در این مسیر را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه توجهات دولت تدبیر و امید در طول سه سال گذشته نسبت به این پروژه جای تقدیر دارد خاطرنشان کرد: بهره مندی مردم از این پروژه فاز به فاز خواهد بود و امروز نیز همزمان با بازدید و بررسی چگونگی روند پروژه، ریل‌گذاری ۲۶ کیلومتر از مسیر بستان‌آباد تا تبریز آغاز می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =