کد خبر : 17339
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

آغاز بهره برداری از فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی هریس

آغاز بهره برداری از فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی هریس

با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عملیات بهره برداری از واحد گازی فاز تخست نیروگاه سیکل ترکیبی هریس به بهره برداری رسید. به گزارش سهند،  رئیس جمهور به محض ورود به تبریز از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت الله مدنی این شهر توسط بالگرد به شهرستان هریس سفر کرد و از این

با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عملیات بهره برداری از واحد گازی فاز تخست نیروگاه سیکل ترکیبی هریس به بهره برداری رسید.

به گزارش سهند،  رئیس جمهور به محض ورود به تبریز از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت الله مدنی این شهر توسط بالگرد به شهرستان هریس سفر کرد و از این نیروگاه سیکل ترکیبی بهره برداری کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی نصر به هریس حاکی است، این نیروگاه از شهریور ماه ۱۳۹۵ عملیات اجرایی اش آغاز شده و هم اکنون واحد گازی فاز نخست آن با ظرفیت ۳۱۰ مگا وات به بهره برداری رسید.

این گزارش می افزاید، نیروگاه سیکل ترکیبی هریس در مساحتی به وسعت ۸۱ هکتار با ظرفیت نامی ۵۰۰ مگا وات و با تکنولوژی پیشرفته کلاس S با راندمان اسمی ۵۸ درصد به بهره برداری می رسد.

همچنین مقرر شده است این نیروگاه در سال دوم فعالیت خودبا ظرفیت ۶۰۰ مگاوات و با تکنولوژی کلاس H و باراندمان ۶۲ درصد اجرا شود.

این گزارش حاکی است، واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی هریس دارای ظرفیت تولید ۳۱۰ مگا وات برق و واحد بخار این نیروگاه دارای ۱۸۰ مگا وات ظرفیت می باشد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 19 =