کد خبر : 39538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

شهردار منطقه ۷ تبریز خبر داد:

اجرای عملیات آسفالت ریزی در شهرک رازی

اجرای عملیات آسفالت ریزی در شهرک رازی
شهردار منطقه ۷ تبریز از تداوم آسفالت ریزی در کوی ۱۶ متری فروردین واقع در شهرک رازی خبر داد.

به گزارش نگاه ، محمد رشتبری گفت: عملیات آسفالت ریزی در کوی ۱۶ فروردین شهرک رازی از هفته گذشته آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری انجام می شود.

وی اجرای عملیات کاتر زنی و زیرسازی در کوی ۱۶ متری فروردین واقع در شهرک رازی را به مدت یک هفته عنوان کرد و افزود: عملیات آسفالت ریزی به صورت اساسی بوده و حدودا ۵۵۰ تن آسفالت در این عملیات توزیع شده که فردا به اتمام می رسد.

رشتبری با بیان اینکه اجرای این عملیات با همت نیروهای معاونت فنی عمرانی شهرداری منطقه انجام می شود، افزود: در تداوم نهضت آسفالت ریزی که در راستای اجرای طرح “نگهداشت شهری” است، اجرای عملیات کاتر زنی و زیرسازی در کوی ۱۶ متری فروردین واقع در شهرک رازی، به طول مسیر حدود ۳۰۰ متر و عرض ۱۶ متر انجام شده و بعد از اتمام عملیات کاتر زنی و تراشه برداری و زیر سازی،  آسفالت ریزی کوی ۱۶ متری فروردین واقع در شهرک رازی انجام شده و در حال اتمام است.

آسفالت ریزی معابر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری برای بهبود وضعیت معابر است و در این راستا با هدف رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، آسفالت‌ریزی‌های گسترده جهت بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی در حال انجام است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =