کد خبر : 39853
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

توزیع یک هزار و ۹۳۶ تن آسفالت در معابر جنوب غرب تبریز

توزیع یک هزار و ۹۳۶ تن آسفالت در معابر جنوب غرب تبریز
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع یک هزار و ۹۳۶ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی جنوب غرب شهر طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از شهریار، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: عملیات آسفالت ریزی به دو صورت اساسی و لکه گیری بر اساس اولویت و نیازسنجی های صورت گرفته، توسط معاونت های فنی و عمرانی و محیط زیست و خدمات شهری انجام می شود.

وی عملیات آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری فنی و اصولی را یک هزار و ۹۳۶ تن در هفته گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: از مهمترین مسیرهای مرد نظر می توان به عملیات آسفالت ریزی اساسی در مسیرهای سربالایی آخماقیه وجنب پل رسالت، همچنین لکه گیری اسفالت توسط واحد عمران در کوی آذربایجان بالاتر از میدان تره بار۳۹ تن ، اندیشه پیاده روهای جنب مجتمع شهریار۶۴تن، رواسان بن بست گل سرخ ۲۰تن، کوجوار کوی جویبار۱۰۳تن، کوجووار مسیر اصلی ۱۴۴ تن، شهید مدنی مسیر اصلی و کوچه صفایی ۱۰۷تن، آخماقیه کوی شهید غلامعلی پور۳۹ تن اشاره کرد.

رشتبری با بیان اینکه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت نیز توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه در سطح حوزه با توزیع حدود ۲۰ تن آسفالت اجرایی شد، افزود: مسیرهای فجر و رسالت، اندیشه مسیرهایی بودند

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =