کد خبر : 35285
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

دست خالی دولت رئیسی در آذربایجان‌شرقی

دست خالی دولت رئیسی در آذربایجان‌شرقی

دولت در آذربایجان شرقی پروژه دندان‌گیری ندارد و تمام پروژه‌های ملی در استان با سوءمدیریت حاکم بر آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

ربه گزارش نگاه؛ دولت در آذربایجان شرقی پروژه دندان‌گیری ندارد و تمام پروژه‌های ملی در استان با سوءمدیریت حاکم بر آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

آزادراه‌ها، دریاچه اورمیه، مترو که سهمی عمده از بودجه ملی کشور دارند، همچنان نیمه‌کاره و بلاتکلیف مانده‌اند.

در این میان نمایندگان دولت همچون وزرای کشور و فناوری و معاونین آنها، هر از گاهی برای شوآف هم که شده در تبریزحضور می‌یابند و تنها پروژه آماده و در دسترس برای خودنمایی ارائه مصاحبه‌های ائلدروم و بئلدوروم، پروژه‌های شهرداری تبریز هستند که قبلا توسط مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده‌اند.

حتی این وزرای گرانمایه یادشان می‌رود که یک ماه پیش همین اتوبوس‌ها را رونمایی کرده‌اند.

در تازه‌ترین شوآف وزیر کشور در تبریز اقدام به افتتاح ایستگاه شماره ۱۵ متروی تبریز کرد که این ایستگاه در هفته وحدت و همزمان با دیگر پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده بود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دولت سهم خود از پروژه‌های ملی تبریز همچون بازآفرینی شهری و رفع حاشیه‌نشینی، مترو، اتوبوس، ارزش افزوده مالیات و ده‌ها مورد دیگر را پرداخت نمی‌کند.

حتی مجموعه‌هایی چون پالایشگاه و پتروشیمی را نیز ملزم به پرداخت عوارض آلایندگی نمی‌کند و این در حالی است که هفتصد هشتصد میلیارد تومان عوارض آلایندگی این دو مجموع نفتی هنوز پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =