کد خبر : 5781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

آذربایجان‌‌شرقی از دیرباز، مهد پرورش مردان بزرگی است/ داشتن مدیری مدبر و خدوم، حق مسلم مردم است

آذربایجان‌‌شرقی از دیرباز، مهد پرورش مردان بزرگی است/ داشتن مدیری مدبر و خدوم، حق مسلم مردم است

ایرج شهین باهر در پیامی نوشت که استان اذربایجان شرقی از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است. به گزارش نگاه ، ایرج شهین باهر، شهردار منتخب تبریز در پیامی، انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی را

ایرج شهین باهر در پیامی نوشت که استان اذربایجان شرقی از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

به گزارش نگاه ، ایرج شهین باهر، شهردار منتخب تبریز در پیامی، انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب دکتر مجید خدابخش

استاندار محترم اذربایجان‌‌شرقی

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد و عرض تسلیت سوگواری سید و سالار شهیدان انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت استاندار اذربایحان شرقی که حاکی از تعهد،‌ توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌‌نمایم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی‌‌های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

استان اذربایجان‌‌شرقی از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و  دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است.

لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم مدیرت استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان اذربایجان شرقی بوده است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی ، مردم شریف استان آذربایجان‌‌‌شرقی را به افق‌‌های وسیع‌‌تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی در کشور و استان‌‌‌های دیگر که در طول سال‌‌‌های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران و مردم آن دیار کسب نموده‌‌اید، شاهد پیشرفت‌‌ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه‌‌‌های توسعه این استان خواهیم بود.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای انقلابی و از ذخایر و سرمایه‌‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌‌باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در‌ خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان اذربایجان شرقی همان طور که تاکنون در تمامی مسئولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

ایرج شهین باهر

شهردار کلانشهر تبریز

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =