کد خبر : 4401
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

آذربایجان، میزبان فرهنگیان ایران در تابستان ۹۶

آذربایجان، میزبان فرهنگیان ایران در تابستان ۹۶

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان، میزبان فرهنگیان ایران در تابستان سالجاری خواهد بود. به گزارش  نگاه به نقل از ایسنا، جعفر پاشایی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: میزبانی از فرهنگیان کشور در ایام نوروز از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان روز سیزدهم ادامه داشت. وی افزود:

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان، میزبان فرهنگیان ایران در تابستان سالجاری خواهد بود.

به گزارش  نگاه به نقل از ایسنا، جعفر پاشایی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: میزبانی از فرهنگیان کشور در ایام نوروز از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان روز سیزدهم ادامه داشت.
وی افزود: با همکاری و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی استان همچون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان توانستیم در ایام نوروز امسال، میزبان هفت هزار و ۵۹۶ خانواده فرهنگی با بیش از ۲۷ هزار و ۳۴۶ نفر در هتل ها، مراکز اقامتی و مدارس آموزش و پرورش باشیم.

وی از آمادگی این اداره کل برای استقبال و میزبانی از میهمانان تابستانی در تبریز و سایر شهرستان های استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاع رسانی های لازم در راستای سفر هرچه بیشتر فرهنگیان کشور به تبریز و استان آذربایجان شرقی انجام شده و پیش بینی می کنیم امسال، میزبان تعداد بیشتری از فرهنگیان و خانواده های آنان در استان باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =