کد خبر : 19820
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۴

آخرین وضعیت باغات رواسان زیر ذره بین شهردار تبریز

آخرین وضعیت باغات رواسان زیر ذره بین شهردار تبریز

شهردار تبریز و نائب رئیس شورای شهر با هدف بررسی آخرین وضعیت باغات رواسان و گرمخانه منطقه ۷ تبریز از این مکان ها بازدید کردند. به گزارش سهند بنقل از نصر، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز و سونیا اندیش نایب رییس شورای اسلامی شهر و اکبر پورخردمند شهردار منطقه هفت تبریز از پروژه های دردست اقدام

شهردار تبریز و نائب رئیس شورای شهر با هدف بررسی آخرین وضعیت باغات رواسان و گرمخانه منطقه ۷ تبریز از این مکان ها بازدید کردند.

به گزارش سهند بنقل از نصر، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز و سونیا اندیش نایب رییس شورای اسلامی شهر و اکبر پورخردمند شهردار منطقه هفت تبریز از پروژه های دردست اقدام این منطقه همچون باغ رواسان و گرمخانه بازدید کردند.

دراین بازدید پورخردمند شهردار منطقه هفت درخصوص روند پیشرفت عملیات ساخت و ساز باغ رواسان و گرمخانه و همچنین اتمام عملیات کف سازی و آغازمراحل تامین روشنایی محوطه آن توضیحاتی ارائه کرد.

اندیش نایب نیز در این بازدید با ابراز رضایت از آخرین وضعیت پروژه های شهرداری منطقه هفت تبریز و فعالیت های انجام شده در جنوب غرب تبریز، راه اندازی خانه های امن و گرمخانه ها را از اقدامات مهم و ارزشمند تلقی کرد که می تواند مخاطرات اجتماعی را تاحدی کاهش دهد.

در پایان این بازدید ایرج شهین باهر شهردار تبریز نیز از پیشرفت فیزیکی پروژه ها ابراز رضایت کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =