کد خبر : 6970
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تراکتور سازی

آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تراکتور سازی

کادر پزشکی تیم تراکتور سازی تبریز تلاش می کند تا دو بازیکن مصدوم این تیم قادر به همراهی تیمشان در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان باشند.  به گزارش نگاه، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر دچار مصدومیت بوده و در حال حاضر احتمالی همراهی این بازیکنان در دیدار تراکتور سازی مقابل صنعت نفت آبادان به

کادر پزشکی تیم تراکتور سازی تبریز تلاش می کند تا دو بازیکن مصدوم این تیم قادر به همراهی تیمشان در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان باشند. 

به گزارش نگاه، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر دچار مصدومیت بوده و در حال حاضر احتمالی همراهی این بازیکنان در دیدار تراکتور سازی مقابل صنعت نفت آبادان به صورت قطعی مشخص نمی باشد.

کادر پزشکی تیم تراکتورسازی تلاش می کند تا این دو بازیکن توانایی همراهی تیمشان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر را پیدا کنند ولی در صورتی که به دیدار فردا نرسند، قطعا می توانند در هفته پایانی به میدان بروند.

محمد نادری و محمد رضا مهدی زاده نیز به پایان رسیده و می توانند با نظر کادر فنی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به میدان بروند.

گفتنی است، دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و صنعت نفت آبادان در سری رقابت های هفته ۲۹ لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ( ۲ اردیبهشت ماه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 15 =