کد خبر : 35091
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

۴۷ درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز

۴۷ درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از انجام دو هزار و ۶۰۷ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی می‌شود .

به گزارش نگاه، علیرضا زبردست امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری دو هزار و ۶۰۷ عملیات انجام داده است که یک هزار و ۴۶۰ مورد از این عملیات‌ها به امدادونجات و یک هزار و ۱۴۷ مورد نیز در خصوص عملیات  اطفای‌حریق بوده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز تماس «۱۲۵» آتش نشانی تبریز ثبت شده است.

زبردست گفت: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی می‌شود و همچنین پنج درصد از تماس‌های دریافتی سازمان متاسفانه ایجاد مزاحمت بوده که باعث اتلاف وقت و انرژی در مجموعه می‌شود.

وی در خصوص مدت زمان حضور نیروهای عملیات در محل حادثه خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در آتش نشانی تبریز در حدود چهار دقیقه است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + چهارده =