کد خبر : 29813
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی: بازی برابری را به نمایش گذاشتیم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی: بازی برابری را به نمایش گذاشتیم

به گزارش نگاه، محمد میثم مصائبی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ماشین‌سازی نبرد برابری در مقابل مس داشتند، اما متاسفانه به دلیل کم تجربگی و اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردند. مدیرعامل باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: برای پخش زنده بازی مقابل مس کرمان مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به صداوسیمای آذربایجان شرقی پول دادیم. مصائبی با انتقاد از

به گزارش نگاه، محمد میثم مصائبی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ماشین‌سازی نبرد برابری در مقابل مس داشتند، اما متاسفانه به دلیل کم تجربگی و اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردند. 
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: برای پخش زنده بازی مقابل مس کرمان مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به صداوسیمای آذربایجان شرقی پول دادیم. 
مصائبی با انتقاد از عملکرد هیات فوتبال آذربایجان شرقی عنوان داشت: درست بیست دقیقه مانده به آغاز بازی، متصدیان هیات فوتبال استان برگه‌ای برای چند تن از بازیکنان آورند و آنها را ملزم به امضای برگه‌ها نمودند مبنی بر آن که پولی از باشگاه ماشین‌سازی دریافت نخواهند کرد. 
وی ادامه داد: همین یک اقدام نابجای هیات فوتبال استان در چند دقیقه مانده به آغاز بازی، منجر به تضعیف روحیه و تمرکز بازیکنان جوان ماشین‌سازی شد، بازیکنانی که به غیر از لیگ برتر در لیگ‌های امید و جوانان هم به رقابت می‌پردازند. 
وی یادآور شد: نمی‌دانم چرا مسئولین هیات فوتبال استان به جای حمایت از باشگاه ماشین‌سازی، کارشکنی و دیگر اقدامات نادرست را پیش گرفته‌اند. 
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد تیم داوری بازی تیم های ماشین سازی و مس کرمان نیز بیان کرد: داور بازی در چندین صحنه اشتباهات فاحشی داشت که امیدواریم این اشتباهات در بازی بعدی کمتر و به حد صفر برسد. 
مصائبی در خصوص برنامه های مدیریت باشگاه ماشین سازی اظهار کرد: به هر صورت در تلاش هستیم تا ضمن پرداخت بدهی طلبکار خارجی، ماشین‌سازی را از شر محرومیت بین‌المللی دور کرده و با خرید چند بازیکن تازه نفس تیم را تقویت کنیم.
تیم ماشین سازی مقابل مس کرمان ۲ بر یک تن به شکست داد تا از گردونه مسابقات جام حذفی کنار برود.
انتهای پیام

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 17 =