کد خبر : 33967
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

واکنش اقبالی به برخی حاشیه ها

واکنش اقبالی به برخی حاشیه ها

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: تکمیل ترین پروژه هایی که در جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده است، ۱۹ پروژه ای بود که هفته گذشته در شهر جدید سهند توسط شرکت عمران سهند افتتاح شده است.

به گزارش نگاه آذربایجان، آیین افتتاح ۲۰ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه مهم شرکت عمران شهر جدید سهند به ارزش ۱۷۸۰ میلیاردریال، پنجشنبه ۱۷ شهریور با حضور جمعی از مسئولین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار شد.
“غلامرضا اقبالی” در گفتگو با خبرنگار نصر در پاسخ به برخی انتقاد ها در رابطه با اینکه ۲۰ پروژه تازه افتتاح شده بصورت ناقص افتتاح شده است، توضیح داد: تکمیل ترین پروژه هایی که در جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده است، ۱۹ پروژه ای بود که هفته گذشته در شهر جدید سهند توسط شرکت عمران سهند افتتاح شده است؛ هیچ کدام از این پروژه ها ناقص نبوده و همه آن ها بعد از تکمیل افتتاح شده است.
وی ادامه داد: امروز که دو روز از افتتاح ها می گذرد می‌توانید از نزدیک از پروژه های افتتاح شده بازدید کرده و شاهد جریان باشید.
اقبالی تاکید کرد: هیچ پروژه ای را قبل از تکمیل برای افتتاح اعلام نکرده ایم، کسانی که به این مسئله اعتراض دارند موضوع ۵ کیلومتر اول روشنایی اتوبان سهند را مطرح می کنند که در رابطه با روشنایی عملیات اجرایی آن را چند ماه پیش آغاز و پیمانکار قبلی را خلع ید کردیم.
وی در این رابطه افزود: اکنون نیز حفاری ها آغاز، کابل کشی و ارت و نصب تیر ها انجام شده است.
اقبالی ادامه داد: این را هفته اول دولت اعلام کرده بودیم که تیر های چراغ برق روشنایی ۵ کیلومتر اول اتوبان سهند را نصب و بلند خواهیم کرد.
سرپرست شرکت عمران سهند مطرح کرد: تیر های چراغ اکنون به تدریج نصب می‌شود، طبق قولمان که گفته بودیم طی سه هفته چراغ های این اتوبان روشن خواهد شد.
وی در رابطه با اعتراضاتی که طی روز های اخیر در رابطه با این پروژه ها شده است، تصریح کرد: کسانی که اکنون به این افتتاح ها معترض هستند، برخی صفحات در فضای مجازی و چند نفر در شهر جدید سهند هستند که در ابتدای ورود بنده به شرکت عمران از بنده درخواست هایی داشتند که هیچ کدام را قبول نکرده ام؛ بخاطر همین مسائل و ندادن باج و عدم استخدام آن ها اکنون معترض به عملکرد شرکت عمران سهند هستند.
اقبالی در پاسخ به فیلم منتشر شده نیز افزود: فیلمی که اکنون در رابطه با نواقص پروژه ها منتشر شده است مربوط به چند روز قبل از افتتاح پروژه ها بوده و برخی از تصاویر مربوط به این پروژه ها نیست، آسفالت، پارک ها و دیگر موارد بصورت تکمیل افتتاح شده است، از ۲۰ مورد تنها یک مورد ناقص که آن هم مربوط به زمین چمن “کریم باقری” بود که در ابتدای مراسم اعلام کردیم که بعد از تکمیل افتتاح خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه چرا چراغ های ۵ کیلومتر اول اتوبان سهند به تبریز روشن نشده است توضیح داد: ما گفته بودیم که در هفته اول هفته دولت تیر چراغ ها را نصب و بلند خواهیم کرد و این کار را انجام دادیم، اکنون هم بصورت مرتب تیر ها از کارخانه رسیده و به تدریج نصب می شوند.
وی ادامه داد: پروژه نصب تیر چراغ ها پروژه ای ۶ ماهه بود که بنده در مدت یک و نیم ماهه آن را تمام می کنم.
اقبالی در رابطه با پیمانکار قبلی گفت: تنها دو و نیم ماه طول کشید تا پیمانکار قبلی را خلع ید کنیم و ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در دست پیمانکار قبلی داریم که هنوز به شرکت عمران تحویل نداده است.
وی در پایان توصیه کرد: بیایید از نزدیک پروژه ها را ببینید تا ثابت شود که هیچ نقصی در پروژه ها نداریم.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 3 =