کد خبر : 42072
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

تحقق ۸۴ درصدی بودجه منطقه ۴ طی یازده ماه سال جاری

تحقق ۸۴ درصدی بودجه منطقه ۴ طی یازده ماه سال جاری
شهردار منطقه ۴ تبریز از تحقق ۸۴ درصدی بودجه این منطقه در ۱۱ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش نگاه، هادی مقدم زاده به تحقق ۶۰۱ میلیارد تومانی بودجه امسال طی ۱۱ ماه اخیر اشاره کرد و افزود: امسال بودجه مصوب شهرداری منطقه چهار، ۷۷۹ میلیارد تومان بود که تاکنون ۸۴ درصد تحقق ثبت شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بودجه مصوب سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور تقریبی رشد دوبرابری داشته است.

شهردار منطقه ۴ به اهتمام این منطقه در توسعه زیرساخت های عمرانی اشاره کرد و گفت: تخصیص بخش عمده ای از بودجه مصوب در حوزه عمرانی نقطه عطف اجرای برنامه های مدون این منطقه در راستای تحقق حداکثری رضایتمندی شهروندان است.

او ادامه داد: تحقق بالای بودجه منطقه محصول اجرای برنامه های مصوب بوده و تلاش همکاران در جهت ساماندهی پروژه های عمرانی و خدماتی و انضباط مالی، دیگر اتفاق مثبتی است که در تحقق بالای بودجه نقش موثری داشته است.

مقدم زاده با اشاره به صدور رایگان پروانه ساخت بر اساس ضوابط شهرسازی در بافت فرسوده این منطقه اظهار کرد: ۳۵ درصد بافت فرسوده تبریز در این منطقه واقع شده و طی سال جاری در این محدوده، بسته های تشویقی متعددی برای بازآفرینی شهری اعمال کرده ایم.

همچنین شهردار منطقه ۴ ابراز کرد: در راستای رفاه حال شهروندان از ابتدای سال جاری بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در سطح معابر توزیع شده که این رقم برای سال آتی ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =