کد خبر : 14287
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۵۴

پیشنهاد ایجاد منطقه صنعتی مشترک در مرز ایران و جمهوری آذربایجان

پیشنهاد ایجاد منطقه صنعتی مشترک در مرز ایران و جمهوری آذربایجان

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در اولین روز سفر خود به جمهوری آذربایجان با رییس جمهوری این کشور دیدار و گفت وگو کرد.      به گزارش آوای سهند رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران روز پنجشنبه و در اولین روز سفر خود به جمهوری آذربایجان با الهام علی اف رییس جمهوری این

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در اولین روز سفر خود به جمهوری آذربایجان با رییس جمهوری این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

پیشنهاد ایجاد منطقه صنعتی مشترک در مرز ایران و جمهوری آذربایجان
    

به گزارش آوای سهند رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران روز پنجشنبه و در اولین روز سفر خود به جمهوری آذربایجان با الهام علی اف رییس جمهوری این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

 در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و صنعتی دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 همچنین بر توسعه همکاری های منطقه ای با مشارکت کشورهای دیگر متطقه و حمایت از بخش خصوصی فعال در دو کشور تاکید شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان از ارسال کمک های بشردوستانه جمهوری آذربایجان به مناطق سیل زده ایران تقدیر و بر عملیاتی کردن توافقنامه های امضا شده بین دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی ، صنعتی و سرمایه گذاری تاکید کرد.

رحمانی در این دیدار همچنین ایجاد منطقه صنعتی مشترک در مرز دو کشور را پیشنهاد داد که مورد استقبال رییس جمهوری آذربایجان قرار گرفت و قرار شد جزییات و شیوه های ایجاد آن در دو کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت ایران در این سفر دو روزه با ‘شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد ، ساحل بابایف وزیر کار و تامین اجتماعی و صفر مهدی اف رییس گمرک این کشور نیز دیدار خواهد کرد.

برگزاری مراسم کلنگ زنی کارخانه مشترک اتوبوس سازی ایران و جمهوری آذربایجان در کوی صنعتی حاجی قابول در ۱۱۰ کیلومتری جنوب باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و شرکت در همایش تجاری دو کشور از جمله برنامه سفر رحمانی اعلام شده است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت کشورمان در جریان این سفر همچنین با جمعی از تجار ایرانی فعال در جمهوری آذربایجان در مرکز تجاری ایران در باکو دیدار خواهد کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =