کد خبر : 13519
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

پنج طرح صنعتی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز بهره برداری شد

پنج طرح صنعتی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز بهره برداری شد

همزمان با گرامیداشت دهه فجر از ۵ طرح صنعتی و عمرانی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.   به گزارش آوای سهند، در این آئین شرکت آیلین کام با ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۹۰ نفر اشتغالزایی و شرکت شیرین شکر ایرانیان(دارلین) تولیدکننده انواع تافی

همزمان با گرامیداشت دهه فجر از ۵ طرح صنعتی و عمرانی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

 

به گزارش آوای سهند، در این آئین شرکت آیلین کام با ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۹۰ نفر اشتغالزایی و شرکت شیرین شکر ایرانیان(دارلین) تولیدکننده انواع تافی و بن بن با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰ نفر به بهره برداری رسید.
در این آیین همچنین شرکت ویستا الکتریک رایکا با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار عدد انواع باطری خودرو، اشتغالزایی ۷۰ نفر و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال بهره‌ برداری شد.
آمفی تئاتر شهرک صنعتی شهید سلیمی با ظرفیت ۹۰ نفر و هزینه تجهیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سیستم هوادهی عمقی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهید سلیمی با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیز افتتاح شد.
در این آئین استاندار آذربایجان شرقی از شرکت آذر دماگستر، تولید کننده انواع دیگ های بخار، و شرکت آردسازی برکت گندم تولید کننده انواع آرد طباخی و نول بازدید کرد.

**استاندار آذربایجان شرقی: موانع تولید را برای موفقیت در جنگ اقتصادی، باید برطرف کنیم
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: برای موفقیت در این عرصه باید موانع تولید را برطرف و مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم.
محمدرضا پورمحمدی در نشست با صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر، با تأکید بر اینکه باید مردم را نسبت به حل مشکلات امیدوار کنیم، افزود: دولت با تمام توان در حال اداره امور کشور است و همه بخش‌های کشور امروز باید در کنار دولت برای حل مسائل و مشکلات باشند.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف به حمایت از بخش تولید و اشتغال هستند، افزود: هیچ دستگاهی در استان حق ندارد بدون اجازه استانداری، هیچ واحد تولیدی را به خاطر بدهی‌های مالیاتی و بانکی تعطیل کند.
پورمحمدی با اشاره به همت دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات بخش تولید، گفت: تفویض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی در این راستا ضروری است و کارهایی نیز در این خصوص انجام شده است.
صاحبان صنایع و تولیدکنندگان شهرک صنعتی شهید سلیمی نیز در این جلسه به بیان برخی از مسائل و مشکلات بخش تولید نظیر کبمود نقدینگی و سرمایه در گردش، نوسانات ارزی، بروکراسی اداری و مسائل مالیاتی پرداختند.
شهرک صنعتی شهید سلیمی در ۵۰ کیلومتری جنوب غرب تبریز دارای وسعت ۵۸۵٫۵ هکتـار وسعت بوده که تقریبا تمام قطعات زمین صنعتی ایجاد شده به متقاضیان واگذار شده است؛ استقبال صنعتگران و سـرمایه گذاران از این شهرک، شرکت شهرک های صنعتی را تشویق به عملیاتی نمودن توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی از ضلع غربی شهرک در مساحتی نزدیک به ۵۰۰ هکتار نمود.
شهرک صنعتی شهید سلیمی از لحاظ زیر ساخت ها نیز جزو کامل ترین شهرک ها میباشد؛ امروزه ایـن شهرک از بهترین کیفیت آب برخوردار است؛ شبکه توزیع آب و فاضلاب شهرک بصورت کامل در حال بهره برداری است.
تصفیه خانه فاضلاب شهرک از پیشرفته ترین تصفیه خانه ها بوده و با ۲ مدول به تصفیه پسـاب های صنعتی واحد ها می پردازد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + شش =