کد خبر : 256
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۳۶

پزشکیان: انزوای آمریکا بعد از برجام

پزشکیان: انزوای آمریکا بعد از برجام

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در صورت نقض برجام به انزوا کشیده می شود.     به گزارش نگاه، مسعود پزشکیان در گفت و گویی در خصوص این موضوع که آیا ممکن است اتحادیه اروپا به خاطر بدعهدی آمریکا در اجرای برجام، راه خود را از این کشور جدا کند یا خیر، گفت:

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در صورت نقض برجام به انزوا کشیده می شود.

 

 

به گزارش نگاه، مسعود پزشکیان در گفت و گویی در خصوص این موضوع که آیا ممکن است اتحادیه اروپا به خاطر بدعهدی آمریکا در اجرای برجام، راه خود را از این کشور جدا کند یا خیر، گفت: آمریکایی ها تا کنون سعی داشتند جمهوری اسلامی را به انزوا بکشانند و تصور می کردند تصویب برجام راهی به سوی این هدف باشد اما امروز خود آمریکایی ها منزوی شده اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر زمانی آمریکا راه خود را در اجرای برجام از اتحادیه اروپا جدا کند، ما مسیری که داشته ایم را با اروپایی ها ادامه می‌دهیم و ارتباط خود را خواهیم داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه در روند اجرای برجام هرکس کار خود را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که آمریکایی ها تعهدی در برجام نسبت به کشورهای دیگر ندارند پرداخت غرامت هم در صورت جدایی برای آنها قید نشده است، با این حال جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس منافع ملی خود رفتار متقابلی خواهد داشت.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =