کد خبر : 11872
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۱

پایان مرحله اول با قهرمانی رکابزن ملی‌پوش پیشگامان/ گنج‌خانلو پیراهن‌های تور را درو کرد!/ ناکامی دوچرخه‌سواران مدافع عنوان قهرمانی

پایان مرحله اول با قهرمانی رکابزن ملی‌پوش پیشگامان/ گنج‌خانلو پیراهن‌های تور را درو کرد!/ ناکامی دوچرخه‌سواران مدافع عنوان قهرمانی

مرحله اول سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با درخشش رکابزن ملی‌پوش تیم پیشگامان کویر یزد به پایان رسید. به گزارش آوای سهند، سی‌وسومین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای دوچرخه‌سواری “ایران – آذربایجان” ۲۰۱۸ از صبح امروز (یکشنبه ۸ مهرماه) به صورت رسمی آغاز شد و دوچرخه‌سواران در مرحله نخست مسیر ۱۵۰ کیلومتری تبریز به ارومیه

مرحله اول سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با درخشش رکابزن ملی‌پوش تیم پیشگامان کویر یزد به پایان رسید.

به گزارش آوای سهند، سی‌وسومین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای دوچرخه‌سواری “ایران – آذربایجان” ۲۰۱۸ از صبح امروز (یکشنبه ۸ مهرماه) به صورت رسمی آغاز شد و دوچرخه‌سواران در مرحله نخست مسیر ۱۵۰ کیلومتری تبریز به ارومیه را رکاب زدند.

در این مرحله، ۱۲۶ رکابزن از ۱۳ تیم داخلی و خارجی حضور داشتند که در نهایت محمد گج‌خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد به عنوان اولین نفر از خط پایان عبور کرده و فاتح دور آغازین لقب گرفت.


لحظه پایان مرحله اول با قهرمانی محمد گنج‌خانلو

بر این اساس، گنج‌خانلو با زمان ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه به مقام قهرمانی رسید، مرول آبراهام از تیم آلمان و دیمتری سکولوف از تیم ملی روسیه نیز به ترتیب با یک و ۲ ثانیه اختلاف با نفر نخست، دوم و سوم شدند.

نکته قابل توجه اینکه این رکابزن ملی‌پوش تیم پیشگامان کویر یزد اکثر پیراهن‌های این مرحله را نیز به خود اختصاص داد.

نتایج کلی مرحله اول به شرح زیر است:

پیراهن طلایی (انفرادی): “محمد گنج‌خانلو” از پیشگامان کویر یزد
پیراهن کوهستان: “سفایل بئو” از تارتلو بلژیک
پیراهن سفید (بهترین رکابزن زیر ۲۳ سال): “محمد گنج‌خانلو” از پیشگامان کویر یزد
پیراهن سبز (امتیازی): “محمد گنج‌خانلو” از پیشگامان کویر یزد

در رده‌بندی تیمی نیز تیم “بایک آید” آلمان با زمان ۱۰ ساعت و ۱۹ دقیقه و ۵۸ ثانیه صدرنشین مرحله اول شد و تیم‌های “تارتلتو ایزو بگی” بلژیک و “آستانا موتورز” قزاقستان با زمان مشابه به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در این مرحله، تیم پیشگامان کویر یزد با قرار گرفتن در رده پنجم بهترین عملکرد را در بین تیم‌های کشورمان ثبت کرد و این درحالی بود که تیم شهرداری تبریز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مقامی بهتر از هشتمی دست نیافت!

گفتنی است؛ مرحله دوم این رقابت‌ها فردا (دوشنبه) از ارومیه تا منطقه آزاد ارس به مسافت حدود ۲۰۹ کیلومتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هشت =