کد خبر : 12198
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۴۶

پاراتکواندوکار میانه‌ای در جایگاه سوم رنکینگ جهانی ایستاد

پاراتکواندوکار میانه‌ای در جایگاه سوم رنکینگ جهانی ایستاد

پاراتکواندوکار استان آذربایجان‌شرقی در رده سوم رنکینگ جهانی برترین‌های وزن ۷۵+ کیلوگرم این رشته ورزشی قرار گرفت. به گزارش آوای سهند به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ پاراتکواندوکاران را در ماه «اکتبر» ۲۰۱۸ اعلام کرد که بر اساس آن، مهتاب نبوی نخستین نماینده بانوی پاراتکواندو، سعید صادقیان‌پور، احمد نریمانی، مهدی بهرامی آذر، مهدی پوررهنما،

پاراتکواندوکار استان آذربایجان‌شرقی در رده سوم رنکینگ جهانی برترین‌های وزن ۷۵+ کیلوگرم این رشته ورزشی قرار گرفت.

به گزارش آوای سهند به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ پاراتکواندوکاران را در ماه «اکتبر» ۲۰۱۸ اعلام کرد که بر اساس آن، مهتاب نبوی نخستین نماینده بانوی پاراتکواندو، سعید صادقیان‌پور، احمد نریمانی، مهدی بهرامی آذر، مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی و محمود جعفرزاده توانستند در میان برترین‌های جهان بدرخشند.

نمایندگان کشورمان پس از مسابقات قهرمانی آسیا در هیچ رویدادی شرکت نکرده‌اند؛ “مهتاب نبوی” نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با کسب ۴۰ امتیاز رده سوم وزن ۴۱- کیلوگرم (۴۱ K) را به خود اختصاص داده است.

“اصغر عزیزی” پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با ۱۸۰/۷۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

“حامد حق‌شناس” دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۹/۰۷ امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داد.

“محسن عبدی” در این وزن نیز با ۱۸ امتیاز جایگاه ۲۷ را در اختیار دارد.

“سعید صادقیان‌پور” در وزن ۶۱- کیلوگرم (۴۲K) با ۲۴۸ امتیاز همچنان صدرنشین جدول می‌باشد. “سجاد جوانبخت” در این وزن و کلاس ۴۴ با ۴۵/۰۳ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

“محمدرضا شعبانی” در وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۲ K) با ۳۰/۹۴ رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است و “مهدی کردلو” دیگر نماینده این وزن با ۸/۶۴ در رده بیستم قرار دارد.

“احمد نریمانی” هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۲K) نیز با ۲۱۱/۶۰ امتیاز صدرنشین است. “مهدی بهرامی آذر” در وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۳ K) با ۴۰ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.

“مهدی پوررهنما” در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با ۳۰۶ امتیاز همچنان در رده نخست قرار دارد. ” محمود جعفرزاده” نیز ۹۱/۷۰ امتیاز در رده ششم جای گرفته است. “علیرضا بخت” در این وزن نیز در رده پنجاه و شش قرار دارد.

گفتنی است؛ اصغر عزیزی، پاراتکواندوکار استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی شرکت کرده و دارای عناوین معتبر و مدال‌های رنگین در این رشته ورزشی است که در جدول زیر تعدادی از عناوین این ورزشکار میانه‌ای را مشاهده می‌کنید:

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =