کد خبر : 485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۹

نباید به حادثه قطار تبریز مشهد نگاه سیاسی داشته باشیم/ استیضاح وزیر راه کار عجولانه ای است/ علت حادثه سهل انگاری نیروی انسانی بود

نباید به حادثه قطار تبریز مشهد نگاه سیاسی داشته باشیم/ استیضاح وزیر راه کار عجولانه ای است/ علت حادثه سهل انگاری نیروی انسانی بود

دکتر زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خصوص حادثه قطار تبریز مشهد گفت: نباید به حادثه قطار تبریز مشهد نگاه سیاسی داشته باشیم، نگاه ما نگاهی انسان دوستانه است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو يي ابراز داشت: از همان ساعات اولیه پیگیر این حادثه تلخ بودیم تا امدادرسانی سریعا انجام

دکتر زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خصوص حادثه قطار تبریز مشهد گفت: نباید به حادثه قطار تبریز مشهد نگاه سیاسی داشته باشیم، نگاه ما نگاهی انسان دوستانه است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو يي ابراز داشت: از همان ساعات اولیه پیگیر این حادثه تلخ بودیم تا امدادرسانی سریعا انجام شود.

وی سپس با اشاره به اینکه نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز به سمنان اعزام شده اند و موارد را رصد می کنند، ادامه داد: این اتفاق غیرقابل جبران است و علت آن نیز سهل انگاری نیروی انسانی بود.

ساعی در تشریح جزئیات این حادثه ابراز داشت: نیروی انسانی در تغییر شیفت متاسفانه سهل انگاری کرده اند و با اینکه سیستم های ریلی مجهز و الکترونیکی هستند ولی وقتی شیفت عوض شده کارکنان آن قسمت سهل انگاری کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با خاطیان این حادثه گفت: باید ضریب خطرات در اثر سهل انگاری های نیروی انسانی کاهش یابد. از این حوادث در دولت های قبلی نیز داشته ایم و نباید قضیه سیاسی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سپس ادامه داد: جان مسافران ارزش دارد و می توان با آموزش نیروی انسانی در مشاغل حساس تا حد زیادی از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

وی سپس ادامه داد: مدیرعامل راه آهن کشور باید پاسخگو باشد، اگر قانع نشدیم باید از وزیر راه و شهرسازی سوال کنیم ولی به نظرم استیضاح وزیر راه کار عجولانه ای است. باید تمام جوانب کار سنجیده شود.

ساعی بر ضرورت پیشگیری از وقوع این حوادث تاکید داشت و گفت: سهل انگاری افراد و نیروی انسانی باید به حداقل برسد و آموزش های لازم ارائه شود تا در آینده شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − یک =