کد خبر : 6891
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۰۷

می‌خواستیم با برد لیگ قهرمانان آسیا را به پایان برسانیم/باید بازی روز یکشنبه خیلی خوب تمام شود

می‌خواستیم با برد لیگ قهرمانان آسیا را به پایان برسانیم/باید بازی روز یکشنبه خیلی خوب تمام شود

سرمربی تراکتورسازی ضمن ابراز ناراحتی از شکست در دیدار با الغرافه از هواداران تیمش درخواست کرد در دیدار آتی این تیم حضور داشته باشند. به گزارش نگاه، ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست یه-یک تیمش مقابل الغرافه قطر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما پیش از بازی هم مدعی صعود

سرمربی تراکتورسازی ضمن ابراز ناراحتی از شکست در دیدار با الغرافه از هواداران تیمش درخواست کرد در دیدار آتی این تیم حضور داشته باشند.

به گزارش نگاه، ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست یه-یک تیمش مقابل الغرافه قطر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما پیش از بازی هم مدعی صعود نبودیم و فقط می‌خواستیم توانایی بازیکنانی را که بازی نکرده بودند را ببنیم. در ۵ بازی قبلی که خیلی خوب هم کار کرده بودیم، نتوانستیم بردی کسب کنیم و متأسفانه شکست خوردیم. حداقل می‌خواستیم این بازی را ببریم و با برد از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کنیم که این‌طور نشد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه افزود: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم. در واقع می‌توانم بگویم به این دلیل خوب بازی نکردیم که برخی از بازیکنانی که به آنها بازی دادیم در کنار هم بازی نکرده بودند. در نیمه دوم هدف ما این بود که از توان خود به صورت اقتصادی استفاده کنیم چرا که مشخص بود بازیکنان‌مان خسته هستند. تیم حریف هم حملاتی داشت و ما هم می‌خواستم حمله کرده، بازی را کنترل کنیم و در ضدحملات گل بزنیم. متأسفانه یک گل از روی ضربه آزاد دریافت کردیم و گل دوم را هم روی اشتباهات مدافع و دروازه‌بانان‌مان خوردیم. بعضی وقت‌ها هم در حالی که حریف را پرس می کردیم، فضا را خالی کردیم که این کارمان را سخت کرد.

وی ادامه داد: ما به خاطر این شکست ناراحت شدیم و باید بلافاصله خود را برای لیگ برتر جمع کنیم و در بازی روز یکشنبه مقابل نفت آبادان نتیجه‌‌ای بگیریم که در لیگ برتر حفظ شویم. بدشانسی ما این است که بعضی از نتایج بدی که می‌گیریم رابطه بین هواداران و تیم را خدشه‌دار می‌کند. شاید کسانی که به ورزشگاه می‌آیند و علیه تیم و بازیکنان شعار می‌دهند از دیدگاه خود حق داشته باشند، اما باید بدانند تیم در شرایطی نیست که بتوانیم علاوه بر شرایط موجود، این موضوع را هم در خودمان هضم کنیم.

ساغلام با اشاره به دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: اگر هواداران این شعارها را بدهند روحیه بازیکنان برای بازی بعد خراب می‌شود و به همین خاطر از آنها می‌خواهیم تا هر چیزی که در ذهن‌شان است را کنار بگذارند. نمی گویم بازیکن را دوست داشته باشند بلکه از آنها می خواهم تراکتورسازی را دوست داشته باشند. تیم هایی که به اینجا می آیند خیلی راحت یک بازی خارج از خانه را پشت سر می گذارند. اگر هواداران قرار است بیایند و این شعارها را بدهند،‌ نیامدن‌شان از آمدن‌شان بهتر است. امیدوارم با کمک هواداران کاری کنیم که انسان‌های قدرتمند انجام می‌دهند و دوباره بلند شویم. امیدوارم با کمک هواداران بازی خیلی خوبی روز یکشنبه انجام دهیم و بعد هم این لیگ را که مثل یک کابوس بود به پایان برسد و برویم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا اردوی قبل از بازی مقابل الغرافه با تصمیم شما لغو شده بود؟»، گفت: در این باره باید مسئله‌ای را توضیح دهم و آن این است که ما یک دوره پرفشار و پراسترس را پشت سر گذاشتیم، از یک طرف اهمیت بازی‌های ما و از طرف دیگر شرایط روحی و روانی بازیکنان بود که ما را مجبور کرد این تصمیم را بگیریم. برای همین از دیدگاه من گرفته شدن این تصمیم مشکل خاصی ندارد. اگر این بازی برای‌مان بسیار مهم بود هیچ وقت این تصمیم را نمی‌گرفتم. الان هم قرار است برای بازی روز یکشنبه اردوی پیش از این مسابقه را برگزار کنیم.

ساغلام در واکنش به این که چطور می‌شود هواداران تراکتورسازی را راضی کرده و شرایط این باشگاه رو به بهبودی برود، گفت: این سؤال، سؤالی است که پاسخی طولانی می‌خواهد و من نمی‌توانم در ۲ جمله جواب آن را بدهم، اما اگر می‌خواهیم این شرایط را درست کنیم باید بعد از اینکه بازی روز یکشنبه (مقابل صنعت نفت آبادان) را پشت سر گذاشتیم، همه اعضای باشگاه تراکتورسازی از مدیرعامل گرفته تا مربی، بازیکن و هواداران کلاه‌شان را قاضی کنند و یک تصمیم مناسب بگیرند که چطور می‌شود تیم دوباره بایستید و شرایط خوبی داشته باشد. در جواب این سؤال فقط باید بگویم که بازی روز یکشنبه باید خیلی خوب تمام شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − ده =