کد خبر : 18221
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۳۳

مظاهری: مردم تبریز دیگر جام می خواهند

مظاهری: مردم تبریز دیگر جام می خواهند

دروازه بان تراکتور می گوید: هواداران تیم تراکتور و مردم تبریز از این تیم جام می خواهند و همه حواس برای رسیدن به قهرمانی جمع است. به گزارش سهند؛ مظاهری در گفت و گویی افزود: به هرحال اشتباه هم جزیی از فوتبال است. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند اما مهم این است که آن

دروازه بان تراکتور می گوید: هواداران تیم تراکتور و مردم تبریز از این تیم جام می خواهند و همه حواس برای رسیدن به قهرمانی جمع است.

به گزارش سهند؛ مظاهری در گفت و گویی افزود: به هرحال اشتباه هم جزیی از فوتبال است. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند اما مهم این است که آن اشتباه را دیگر تکرار نکند و به هر حال بتواند خودش را زود جمع و جور کند و با نوع بازی خود، بدون فکر به اشتباه مرتکب شده برای تیمش عامل موفقیت بشود. 

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود و با همه احترامی که برای تیم پرسپولیس قائل هستم همه تیم جوری بازی کردند که در این دیدار کمترین حق تراکتور همین برد با یک گل بود. عادت کردیم در بازی ها به برد فکر کنیم و به همین دلیل همه حواس خود را جمع کرده ایم.

مظاهری اذعان داشت: از وقتی به تبریز آمدم هواداران همیشه به من لطف داشتند. من در هر شهری که بودم خداراشکر مورد لطف هواداران تیم هایم قرار گرفتم اما انصافا از زمانی که به تبریز آمدم اصلا هواداری متفاوتی از تراکتوری ها دیدم. همه حمایت های آنها را امروز در ورزشگاه یادگار دیدیم. دست همه آنها درد نکند و امیدوارم این حمایت ها تا روز پایانی و انشالله قهرمانی تراکتور ادامه داشته باشد. 

وی ادامه داد: به نظر من علاوه بر نیمه دوم، نیمه اول بازی نیز ما برتر از پرسپولیس بودیم. ببینید امسال، سال قهرمانی ماست به امید خدا و به همین دلیل در تمام بازی ها می خواهیم محکم پیش برویم. این مردم، این هواداران دیگر جام می خواهند و فکر می کنم همه تراکتوری ها هم و غم خود را جمع کردند تا بتوانند به قهرمانی تیم کمک کنند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =