کد خبر : 35526
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

شکست سنگین مسی‌ها در نصف جهان/ قهرمان ترمز صدرنشین را کشید!

شکست سنگین مسی‌ها در نصف جهان/ قهرمان ترمز صدرنشین را کشید!

شکست سنگین مسی‌ها در نصف جهان/ قهرمان ترمز صدرنشین را کشید!
شکست سنگین مسی‌ها در نصف جهان/ قهرمان ترمز صدرنشین را کشید!

به گزارش نگاه، در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز (جمعه) تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان میهمان تیم رده دومی گیتی‌پسند اصفهان بود که درنهایت با نتیجه غیرمنتظره ۷ بر ۳ شکست سنگینی را برابر رقیب دیرینه خود متحمل شد.

این بازی با گلزنی مسی‌ها آغاز شد و مجتبی پارساپور و حمید احمدی در همان دقایق ابتدایی موفق شدند دروازه میزبان را باز کنند تا نارنجی‌پوشان خیلی زود ۲ بر صفر پیش بیافتند‌.

در ادامه اما اعلام یک ضربه پنالتی بحث‌برانگیز به سود گیتی‌پسند باعث شد تا این تیم به گل رسیده و ورق برگردد. علی مروتی زننده گل اول نماینده اصفهان از روی نقطه پنالتی بود.

بلافاصله همین بازیکن به دنبال خطای بازیکنان مس و درحالی که محدودیت خطای این تیم به پایان رسیده بود، از روی نقطه پنالتی توانست دبل کرده و کار را به تساوی بکشد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور که برتری خود را از دست داده بودند، لحظاتی بعد گل سوم را هم دریافت کرده و کامبک خوردند‌.

درحالی که علیرضا صمیمی برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود، به اشتباه با ضربه سر توپ را به دروازه خودی زد تا نتیجه ۳ بر ۲ شود.

مسی‌ها به گل سوم حریف به شدت معترض بودند و اعتقاد داشتند که روی صمیمی خطا شده است‌. این اعتراض‌ها جو بازی را متشنج کرده و از جریان انداخت.

با این حال، پس از دقایقی حواشی فروکش کرده و کار از سر گرفته شد که بازهم مس گل خورد تا نتیجه درعین ناباوری ۴ بر ۲ شود. مهدی کریمی با ضربه نوک پا از زاویه بسته این گل را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده از نیمه اول مس سونگون روی حملات خود توسط مرتضی عزتی گل سوم را زده و اختلاف را به حداقل رساند‌.

بدین ترتیب نیمه نخست دیدار جذاب و پربرخورد و البته پرحاشیه دو تیم با برتری ۴ بر ۳ گیتی‌پسند خاتمه یافت.

در نیمه دوم مس سونگون برای جبران نتیجه وارد زمین شد لیکن نتوانست کاری از پیش ببرد و برخلاف جریان بازی ۲ گل پیاپی از حریف دریافت کرد تا حساب کار ۶ بر ۳ شود.

این ۲ گل در دقایق ۳۲ و ۳۳ به ترتیب توسط علیرضا وفایی و گل بخودی حمید احمدی به ثمر رسید و موجب شد تا شیرازه مس سونگون از هم بپاشد.

میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، برای کاستن از سنگینی شکست از تاکتیک پاورپلی استفاده کرد اما ناموفق بود و گل هفتم را هم پذیرا شد.

علی اصغر حسن‌زاده زننده آخرین گل بازی برای گیتی‌پسند بود که نتیجه نهایی را با حساب ۷ بر ۳ به سود مدافع عنوان قهرمانی ثبت کرد.

ضمن اینکه در این دیدار محمدرضا سنگ‌سفیدی از مس سونگون با دریافت ۲ کارت زرد از زمین اخراج شد که زمینه‌ساز گل هفتم گیتی‌پسند شد.

با نتیجه این دیدار، نوار بردهای پیاپی شاگردان تقی‌پور نیز پس از ۸ بازی پاره شد و لاله‌های نارنجی دومین شکست فصل خود را تجربه کردند.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون با وجود باخت خارج از خانه امروز ۳۰ امتیازی در صدر باقی ماند اما فاصله‌اش با تعقیب‌کنندگان به حداقل رسید.

گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز، کراپ و سن‌ایچ نیز با ۲۸ امتیاز پشت سر مس سونگون در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

ناگفته نماند، مس سونگون در هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل در مصاف حساس دیگر میزبان سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + نوزده =