کد خبر : 20178
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۱۴

مجوز حرفه ای بین المللی توسط باشگاه تراکتورسازی اخذ شد

مجوز حرفه ای بین المللی توسط باشگاه تراکتورسازی اخذ شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور گفت: بر اساس رای کمیته صدور مجوز حرفه ای سازی سازمان لیگ، باشگاه تراکتور موفق به کسب مجوز حرفه‌ای بین المللی شد. به گزارش سهند، غلامرضا صادقیان با اعلام این خبر گفت: گام نهادن در مسیر حرفه‌ای و تبدیل تراکتور به یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای دنیا هدف و

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور گفت: بر اساس رای کمیته صدور مجوز حرفه ای سازی سازمان لیگ، باشگاه تراکتور موفق به کسب مجوز حرفه‌ای بین المللی شد.

به گزارش سهند، غلامرضا صادقیان با اعلام این خبر گفت: گام نهادن در مسیر حرفه‌ای و تبدیل تراکتور به یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای دنیا هدف و برنامه مالک این باشگاه بوده و اکنون تراکتور جزو شش باشگاه لیگ برتر است که توانسته مجوز حرفه ای بین المللی را پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی اخذ کند.

صادقیان از حمایت های ویژه مالی مالک و تلاش های رئیس هیئت مدیره ،معاون ورزشی و کادر فنی و حرفه ای سازی باشگاه تشکر ویژه کرده و در خصوص تسویه حساب بدهی های سنوات گذشته گفت: در خصوص اخذ این مجوز باشگاه تراکتور  از زمان حضور مالک جدید با ۱۷۰ نفر از طلبکاران این باشگاه تسویه حساب کرده که یک رکورد جالب را به جا گذاشته است.

این اقدام پس از کسب عنوان پنجمین تیم پرطرفدار دنیا، افتخار بزرگ دیگری برای تراکتور است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + پنج =