کد خبر : 42448
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

لایروبی بیش از ۱۰۰ تن لجن از کانال‌های دفع آب‌های سطحی جنوب‌غرب تبریز

لایروبی بیش از ۱۰۰ تن لجن از کانال‌های دفع آب‌های سطحی جنوب‌غرب تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای عملیات لایروبی بیش از ۱۰۰ تن لجن، در کانال ها و سپتیک های مسیرهای مختلف جنوب غرب تبریز به صورت مکانیزه و دستی خبر داد.

به گزارش نگاه، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: در طرح خدمات محله ای که طبق برنامه زمانبندی در سطح منطقه انجام می شود، اجرای لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آبروها و نظافت و جلوگیری از انتشار ویروس و بوی نامطبوع و اقدام پیشگیرانه برای آب گرفتگی در بارش های فصلی از اهم موضوعات مورد توجه معاونت خدمات شهری محسوب می شود.

وی افزود: همزمان با بارش‌های فصلی، لایروبی اساسی این کانال ها با هدف رفع انسداد کانالها و بوی نامطبوع و مانع از سرریز شدن آب‌های سطحی به سمت شهر در مواقع سیل و بارندگی جلوگیری می‌کند.

آدی بیگ با اشاره به لایروبی روزانه ۱۴ تنی کانال ها، خاطر نشان کرد: برخی از این کانالها در مقابل مجتمع های مسکونی واقع شده است که بصورت مداوم توسط ماشین الات لایروبی و تمیز می شود، تا بوی کانال باعث آزار ساکنین نشده و از تجمع حیوانات موذی هم جلوگیری شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز افزود: همکاران زحمت کش خدمات شهری در روزهای اخیر در حال لایروبی بصورت دستی و رفع گرفتگی کانال ها و جوب ها در کانال های رسالت، ایلی سو، توفیقی، خداپسند، خلجان و  هستند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 6 =