کد خبر : 9329
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

برای جلوگیری از اختلال در کسب و کار بازاریان قطعی برق بازار تبریز محدود می شود

برای جلوگیری از اختلال در کسب و کار بازاریان قطعی برق بازار تبریز محدود می شود

 بر اساس توافق صورت گرفته مابین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و هیئت امنای بازار تاریخی تبریز، خاموشی های برق بازار محدود شد. به گزارش آوای سهند،  به دنبال انتقاد رسانه‌ها و اعتراض کسبه‌ی شهر از قطعی مکرر برق بازار تبریز و ایجاد اختلال در درآمد اصناف در نهایت شرکت توزیع برق تبریز خاموشی‌های بازار

 بر اساس توافق صورت گرفته مابین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و هیئت امنای بازار تاریخی تبریز، خاموشی های برق بازار محدود شد.

به گزارش آوای سهند،  به دنبال انتقاد رسانه‌ها و اعتراض کسبه‌ی شهر از قطعی مکرر برق بازار تبریز و ایجاد اختلال در درآمد اصناف در نهایت شرکت توزیع برق تبریز خاموشی‌های بازار را محدود کرد و از میزان کاست.

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز با هیئت امناء بازار تاریخی توافق شد خاموشی‌‌های احتمالی بازار در بازه زمانی ۱۴:۳۰تا ۱۷ اتفاق بیافتد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این خصوص ابراز داشت: این توافق با توجه به رویداد تبریز ۲۰۱۸ و فصل گردشگری تبریز صورت گرفت تا کمترین صدمه به اقتصاد بازار وارد شود.

عادل کاظمی با ابراز تشکر از همکاری و بردباری مردم در این ایام، تاکید کرد: تمامی تلاش همکاران صنعت برق به این نکته معطوف است تا مردم کمترین خسارت را از خاموشی‌ها ببینند.

وی خاطرنشان ساخت: به همین منظور تمهیداتی در حال انجام است تا با تقویت پست‌های برق و ایجاد پست‌های جدید در مناطق پر بار از خاموشی‌های حفاظتی جلوگیری شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + نه =