کد خبر : 7821
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۸

قدردانی امام جمعه تبریز از برنامه های شبکه سهند طی ماه رمضان

قدردانی امام جمعه تبریز از برنامه های شبکه سهند طی ماه رمضان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از برنامه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد. به گزارش آوای سهند به نقل از مهر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از تلاش های بی وقفه کارکنان صدا و

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از برنامه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

به گزارش آوای سهند به نقل از مهر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از تلاش های بی وقفه کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پوشش و پخش برنامه های رمضانی تقدیر و تشکر ویژه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، مدیرکل مرکز، کلیه تصویربرداران، عوامل اجرایی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی مخصوصا همکاران فنی و پشت صحنه که ما آنها را نمی دیدیم ولی همیشه در اینجا حاضر بودند تا برنامه ترتیل قرآن، مراسم شب های احیاء، و مراسم عید فطر به صورت زنده پخش شود، تشکر ویژه کرده و از تک تک کارکنان و تلاشگران و خدمتگذاران صدا و سیما سپاسگذارم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 11 =