کد خبر : 7159
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

فریاد حمایت مردم آذربایجان‌شرقی برای فلسطین

فریاد حمایت مردم آذربایجان‌شرقی برای فلسطین

در تک به تک شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مردم انقلابی با حضور خود در صحنه‌ حماسه ‌آفریدند. به گزارش آواي سهند، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در اقصی‌نقاط استان آذربایجان‌شرقی با حضور پرشور مردم برگزار شد و هزاران تن در شهرستان‌های استان دوشادوش یکدیگر قرار گرفتند شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

در تک به تک شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مردم انقلابی با حضور خود در صحنه‌ حماسه ‌آفریدند.
راهيمايي

به گزارش آواي سهند، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در اقصی‌نقاط استان آذربایجان‌شرقی با حضور پرشور مردم برگزار شد و هزاران تن در شهرستان‌های استان دوشادوش یکدیگر قرار گرفتند شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم کشور فلسطین و دست نوشته‌هایی که جنایت‌ رژیم صهیونیستی را در حق مسلمانان غزه و قدس اشغالی به تصویر می‌کشید، انزجار خود را از سیاست‌های جهان استکبار اعلام و از سکوت مجامع بین‌المللی انتقاد کردند.

حاضران در راهپیمایی مخالفت خود را با انتقال سفارت آمریکا و کشورهای تحت امر آن به قدس اشغالی اعلام و خواهان جلوگیری از رسمیت بخشیدن به تجاوزهای صهیونیست‌ها و تصرف قبله اول مسلمین جهان شدند.

در راهپیمایی امروز تبریز نیز حضور قشر جوان و بالاخص کودکان بیش از هر چیز دیگری نمایان بود و حکایت از اهمیت موضوع فلسطین برای نسل جوان داشت.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 8 =