کد خبر : 43198
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

عملیات اجرای آسفالت رویه جاده صنعت با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال کلید خورد

عملیات اجرای آسفالت رویه جاده صنعت با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال کلید خورد
شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز عملیات آسفالت ریزی رویه در جاده صنعت با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نگاه، اصغر آدی بیگ  اظهار کرد: ساماندهی این جاده در راستای مطالبات چندین ساله صنعتگران و کارگران بود که از امروز آسفالت رویه این مسیرآغاز شد.

وی با بیان اینکه مساحت این مسیر ۳۵ هزار مترمربع بوده و عملیات تراشه برداری وزیر سازی این مسیر قبلا صورت گرفته بود افزود: مسیر رفت و برگشت این جاده حدود هزار و ۵۰۰ متر است و با مبلغ قرار داد ۱۲۵ میلیارد ریال در سال گذشته عملیات تراشه برداری و زیرسازی وآسفالت زیره صورت گرفته بود.

آدی بیگ بیان کرد: اجرای عملیات آسفالت ریزی این پروژه از ابتدای ورودی جاده صنعت از سمت دیزل آباد تا حوالی کانال ایلی سو (حوالی فناوری خودرو) است ؛ که امروز با ۸۴ تن آسفالت عملیات آسفالت ریزی رویه این مسیر آغاز شد.

شهردار منطقه ۷ ضمن قدردانی از همکاری و صبوری شهروندان افزود: تحقق مطالبات مردمی و توزیع امکانات در راستای رفاه و آسایش شهروندان از مهمترین اولویت های شهرداری منطقه بوده و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است، آسفالت ریزی معابر یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود وضعیت معابر است و در این راستا با هدف رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، آسفالت‌ریزی‌های گسترده جهت بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی در حال انجام است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 14 =