کد خبر : 11273
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۳

عملکرد کامل تراکتورسازی و ماشین‌سازی در نقل و انتقالات

عملکرد کامل تراکتورسازی و ماشین‌سازی در نقل و انتقالات

لیست کامل بازیکنان ورودی و خروجی تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را در این خبر بخوانید. به گزارش آوای سهند، پنجره نقل و انتقالات تابستانی درحالی با پایان روز گذشته (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه) بسته شد که دو تیم لیگ برتری تبریز فعالیت زیادی در این بازه داشتند بخصوص تراکتورسازی که بازیکنان متعددی به خدمت گرفت و بازیکنان

لیست کامل بازیکنان ورودی و خروجی تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را در این خبر بخوانید.

به گزارش آوای سهند، پنجره نقل و انتقالات تابستانی درحالی با پایان روز گذشته (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه) بسته شد که دو تیم لیگ برتری تبریز فعالیت زیادی در این بازه داشتند بخصوص تراکتورسازی که بازیکنان متعددی به خدمت گرفت و بازیکنان زیادی هم از این تیم جدا شدند.

به بهانه اتمام فرجه زمانی خرید و فروش بازیکنان، نگاهی به عملکرد تراکتورسازی و ماشین‌سازی در نقل و انتقالات لیگ هجدهم انداخته‌ایم که به قرار زیر است:

* تراکتورسازی:

ورودی: محسن فروزان، علیرضا نقی‌زاده، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمد اهل‌شاخه، علیرضا حیدری، یوسف سیدی، هری فورستر، آنتونی استوکس، یوکیا سوگیتا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ایمان سلیمی.
خروجی: مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، محمد ابراهیمی، محمد نادری، هادی محمدی، عارف آغاسی، فاخر تهامی، فرزاد حاتمی، امیرارسلان مطهری، سلیمان کرپیچ، جوردی مارتینز، فرزین گروسیان، یوسف سیدی، هری فورستر و محمد اهل‌شاخه.

* ماشین‌سازی:

ورودی: محسن یوسفی، فرید بهزادی کریمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیداحمد مهدی‌زاده، توحید غلامی، سعید مهری، محمد اهل‌شاخه، مجید قشقایی و آندرانیک تیموریان.
خروجی: سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی، علیرضا نقی‌زاده، کوروش ملکی، علیرضا ارجمندیان و میثم جودکی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − یک =