کد خبر : 12655
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۲

علاقه مند به همکاری علمی با دانشگاه تبریز هستیم

علاقه مند به همکاری علمی با دانشگاه تبریز هستیم

رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل در ایران با بیان اینکه دانشگاه تبریز، ظرفیت های بالای علمی، آموزشی و مطالعاتی دارد، گفت: علاقه مند به همکاری با این مرکز علمی- دانشگاهی هستیم.   به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، «ماریا دوتسنکو» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه تبریز اظهار داشت: اولین باراست که به

رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل در ایران با بیان اینکه دانشگاه تبریز، ظرفیت های بالای علمی، آموزشی و مطالعاتی دارد، گفت: علاقه مند به همکاری با این مرکز علمی- دانشگاهی هستیم.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، «ماریا دوتسنکو» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه تبریز اظهار داشت: اولین باراست که به تبریز سفر می کنم؛ تبریز را بسیار زیبا دیدم؛ همچنین بازدید از دانشگاه تبریز و دیدار با اساتید آن بسیار مفید بود و پژوهشگران این دانشگاه را بسیار کوشا دیدم.

وی افزود: علاقمند به گسترش همکاری های علمی و مطالعاتی با دانشگاه تبریز هستیم و می توانیم برنامه های مشترک ترتیب بدهیم.

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران با خبرگزاری جمهوری اسلامی یادآوری کرد: در این راستا فردا نمایشگاه عکس «اسناد همکاری های ایران و سازمان ملل» به همت ایرنا در تبریز گشایش می یابد.

رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران در مورد هدف برپایی این نمایشگاه گفت: ما نمایشگاه های مشترک با ایرنا را در استان های زیادی برگزار کردیم و به دنبال این هستیم که با مردم مناطق مختلف ایران درباره فعالیت های سازمان ملل گفت و گو کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری این گونه نمایشگاه ها همچنین به دنبال یادآوری نقش ایران و دیپلمات های ایرانی در شکل گیری و ادامه روند فعالیت های سازمان ملل هستیم.
وی تشریح کرد: نمایشگاه های عکس «اسناد همکاری ایران و سازمان ملل» با همکاری مشترک وزارت امور خارجه ایران و ایرنا برگزار می شود و می تواند به برجسته سازی نقش ایران در تثبیت جایگاه سازمان ملل کمک کند.

دوتنسکو گفت: ابتکار ایران در کمک به صلح و مبارزه با تروریسم و نیز مبارزه با افراط گرایی ارزشمند است و این ابتکار که توسط دکتر روحانی رییس جمهوری ایران پیشنهاد شد، با حمایت سازمان ملل مواجه و در بیانیه های آن هم به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملل با ۴۰۰ دانشگاه از ۱۴۰ کشور جهان همکاری دارد، افزود: ما می توانیم همکاری های علمی زیادی با دانشگاه تبریز در زمینه مسایل اجتماعی در قالب های مطالعاتی و انتشار کتاب داشته باشیم.

وی یادآوری کرد: ایرانی ها به خودشان ببالند که دانشگاه زنجان به عنوان کانون شبکه هدف ۱۵ توسعه پایدار از سوی سازمان ملل متحد جهت حفظ احیا و بهبود بهره برداری پایدار از اکوسیستم ها انتخاب شده است.

«ماریا دوتنسکو»، رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران برای شرکت در آیین گشایش نمایشگاه عکس «اسناد همکاری ایران و سازمان ملل» به تبریز سفر کرده است.

این نمایشگاه به همت ایرنا فردا دوشنبه در گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز افتتاح می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − نه =