کد خبر : 11884
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۹

ضرورت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها

ضرورت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها تاکید کرد. به گزارش آوای سهند به نقل از مهر ،  حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم بعداز ظهر امروز سه شنبه در بازدید از بخش های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی عالی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها تاکید کرد.

به گزارش آوای سهند به نقل از مهر ،  حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم بعداز ظهر امروز سه شنبه در بازدید از بخش های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی عالی نسب تبریز با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت ها و امکانات درمانی و پزشکی در استان اظهار داشت: این بیمارستان به پشتوانه کار تخصصی و کارشناسی و کادر درمانی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی و بیمه در استان پیشرو است.

وی سپس با اشاره به اینکه تامین اجتماعی از مجموعه های مهمی است که بیماران تحت پوشش این بیمه را با کمترین هزینه درمان می کند، ابراز داشت: این سازمان مراکز درمانی مجهز به دستگاه های پیشرفته دارد و اقدامات آنها مثبت است.

وی سپس با بیان اینکه تجهیز مراکز درمانی استان نیز ضروری است، گفت: به عنوان مثال راه اندازی بخش های پیوند اعضا در مراکز درمانی استان و شهر تبریز ضروری است تا مردم شهرهای دیگر استان به خاطر بیماری مجبور نشوند به تبریز سفر کنند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه با اینکه راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز از طرف دولتمردان وعده داده شده است، گفت: ولی هنوز این امر محقق نشده است و منتظر پاسخ مسئولان هستیم. با گذشت چند ماه از این موضوع خدمات درخور توجهی در بخش پیوند کبد به بیماران نیازمند ارائه نمی شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − نه =