کد خبر : 40025
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

اجرای طرح نگهداشت شهری، طرح استقبال از مهر

اجرای طرح نگهداشت شهری، طرح استقبال از مهر
معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ تبریز از انجام طرح نگهداشت شهری در طرح استقبال از مهر در محلات جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، رضا بهیارفرد با تاکید بر اینکه خدمات در تمامی محلات و مناطق سطح حوزه به صورت عادلانه و طبق برنامه ارائه می شود، گفت: طرح نگهداشت شهری با توجه به نیازهای هر محله متفاوت بوده و به صورت کلی در قالب لایروبی، نخاله برداری، امحا آگهی، پاکسازی ، شستشو ، رفت و روب ، جمع آوری نخاله های بلاصاحب شستشوی باکس و زیر باکس‌ها، مرمت دربهای برخی مدارس و نرده ها، نقاشی دیواری در مدارس از جمله مدرسه مهر مادر، رنگ آمیزی جداول لکه گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان هدف شهرداری این منطقه بوده و در کنار ارائه خدمات مستمر به تمامی محلات، همکاری و مشارکت شهروندان نیز ضروریست، افزود: طی روزهای گذشته به محلات اندیشه ، کوی لاله ، ۳۵ متری لاله ،ابوذر ، اخماقیه،میدان رسالت، جلالیه ، ایلی سو و سایر مسیرهای سطح حوزه در قالب طرح نگهداشت شهری رسیدگی شده و باتوجه به نیازها و شرایط هر محله خدمات مناسب آن ارائه شد.

بهیارفرد طرح نگهداشت شهری را در کاهش مشکلات شهروندی موثر و مهم دانست و اظهار داشت: حوزه خدمات شهری این شهرداری با بکارگیری تمامی ماشین آلات و نیروی انسانی خود اقدام به اجرای این طرح می کند.

گفتنی است سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی خوبی بین شهروندان و مدیریت شهری است و شهروندان منطقه می توانند مشکلات محله خود را از این طریق بیان کنند.

طرح نگهداشت شهری از اول تیر ماه با برنامه مدون آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =