کد خبر : 29792
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز معرفی شد

سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز معرفی شد

شهردار تبریز، مدیرعامل جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را معرفی کرد.

به گزارش نگاه، عباس رنجبر با حضور در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، “اکبر امجدی” را به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی کرد.
بر اساس این گزارش، شهردار تبریز در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات داریوش نوین در دوران مدیریت این مجموعه گفت: تمام هم و غم اینجانب بر این است که بتوانیم در حوزه‌های مختلف مدیریتی از افراد شایسته و لایق استفاده کنیم و این افراد حتما از داخل بدنه شهرداری باشند چرا که افراد هر مجموعه دلسوزتر و با تجربه‌تر از نفرات خارج از مجموعه هستند.  
وی اظهار کرد: آقای نوین دو ویژگی مهم دارندکه هم متخصص حوزه هستند و هم شخصی کاری و تلاشگر؛ و این‌ها در حیطه کاری یک مدیر بسیار مورد توجه و قابل قبول است هرچند برخی تغییرات مدیریتی اجتناب ناپذیر است.
وی در ادامه، با تاکید بر این امر که انتخاب مدیرعامل جدید با تکیه بر سوابق کاری او صورت گرفته، افزود: حوزه فضای سبز یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت شهری است که با احترام به تخصص و تجربه آقای امجد، ایشان را در راس این مجموعه قرار داده‌ایم. آرزوی من این است که در سایه همکاری و تعامل پرسنل و مدیرعامل جدید سازمان، شاهد شکوفایی بیش از پیش فضای سبز شهری و همچنین حوزه زیباسازی شهر باشیم.
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، سرلوحه اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خواهد بود
سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز در این مراسم تاکید کرد که تحقق بیاینه گام دوم انقلاب را سرلوحه اقدامات و برنامه‌های خود در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خواهد داد.
اکبر امجدی گفت: با توجه به این که تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تنها راهکار توسعه و پیشرفت کشور است، لذا مفاد بیانیه مذکور به ویژه در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، شهرسازی اسلامی، مدیریت جهادی و جهاد فرهنگی در سطح شهر را به عنوان راهبردهای اصلی در دوران جدید مدیریتی سازمان دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: مباحثی نظیر توسعه کمی و کیفی سرانه فضای سبز شهر و  توزیع متوازن آن در داخل محدوده بافت متراکم شهری تا رسیدن به استانداردهای لازم، توسعه جنگل‌کاری‌ها در نقاط مناسب با هدف کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی‌های صنعتی اطراف شهر بخشی از برنامه‌های سازمان در این حوزه محسوب می شود.
وی بیان کرد: انجام مطالعات طرح راهبردی توسعه و نگهداری فضای سبز، توسعه شبکه آبیاری با رویکرد توسعه درختکاری، حذف چمن‌کاری، بهینه سازی مدیریت آب مصرفی فضای سبز، بازچرخانی آبهای خاکستری، نظارت و همچنین تغییر الگوی کشت برای مدیریت بحران آب، تبدیل قراردادهای پیمانکاری توسعه و نگهداری فضای سبز از یک ساله به چند ساله، تقویت سامانه نظارتی با استفاده از فن‌آوری‌های نوین، توجه ویژه به امنیت شغلی و حق و حقوق کارگران و پرسنل تلاشگر فضای سبز قسمت دیگری از برنامه‌های سازمان در دوره مدیریتی جدید را تشکیل می دهد.  
سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار کرد: نهادینه کردن اصول طراحی محیطی و معماری منظر و توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و نکات مربوط به ایمنی و امنیت در طراحی، و ایجاد پارک‌های موضوعی، اجرای برنامه‌های ویژه برای جلب مشارکت عموم شهروندان در توسعه و نگهداری فضای سبز، توسعه فضای سبز در محوطه و اراضی وسیع اماکن عمومی نظیر ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، پادگان‌های نظامی و نظایر آن، جلوگیری اکید از تخریب و تغییر کاربری‌های فضاهای سبز در سطح شهر، تهیه شناسنامه برای باقیمانده باغات قدیمی تبریز و تملک و تبدیل آن‌ها به پارک‌های شهری از جمله برنامه‌های سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
وی توجه ویژه به ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی را اولویت برنامه‌های زیباسازی و مبلمان شهری عنوان کرد.  
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان از عموم شهروندان به ویژه نخبگان و علاقمندان درخواست کرد با ارائه نکته نظرات ارزشمند خود سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری تبریز را در نیل به این اهداف یاری کنند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − سه =