کد خبر : 5526
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

روز ملی شعر و ادب فارسی گرامی داشته می‌‌شود

روز ملی شعر و ادب فارسی گرامی داشته می‌‌شود

روز ملی شعر و ادب فارسی به همراه مراسم گلباران و برگزاری عصر شعر در مقبره الشعرای تبریز گرامی داشته می شود. به گزارش نگاه، سرپرست حوزه هنری استان با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم روز ملی شعر و ادب فارسی و نکوداشت مقام استاد شهریار روز دوشنبه ۲۷ شهریور سال جاری راس ساعت

روز ملی شعر و ادب فارسی به همراه مراسم گلباران و برگزاری عصر شعر در مقبره الشعرای تبریز گرامی داشته می شود.

به گزارش نگاه، سرپرست حوزه هنری استان با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم روز ملی شعر و ادب فارسی و نکوداشت مقام استاد شهریار روز دوشنبه ۲۷ شهریور سال جاری راس ساعت ۱۷ در محل مقبره الشعرای تبریز برگزار می شود.

جواد کریم نژاد ادامه داد: مراسم فوق همراه با کارگاه کتابت اشعار استاد شهریار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روز بیست و هفتم شهریور  به روز ملی شعر و ادب ایران زمین می باشد، خاطر نشان کرد: مراسم فوق با حضور جمعی از مقام های فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی و دوستداران فرهنگ و ادب ایرانی گرامی داشته شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این روز مقبره الشعرای تبریز به مناسبت روز ملی شعر و ادب توسط مدیران استانی و اصحاب فرهنگ و ادب گلباران می‌شود.

گفتنی است مراسم روز شعر و ادب فارسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن ادبی تبریز و با همکاری حوزه هنری استان، سازمان توسعه گردشگری و سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان، کانون فرهنگ هنر ادب تبریز، خانه موزه ادبی استاد شهریار  برگزار می شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =