کد خبر : 19828
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۵۳

دعوت از ۵ بازیکن تراکتور و ماشین‌سازی به تیم ملی امید

دعوت از ۵ بازیکن تراکتور و ماشین‌سازی به تیم ملی امید

با دعوت سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید، ۵ بازیکن از تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی از امروز در اردوی این تیم حضور می‌یابند. به گزارش سهند، بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید (المپیک) که مورد موافقت کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار گرفته و در ادامه حمید استیلی به عنوان جانشین وی

با دعوت سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید، ۵ بازیکن از تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی از امروز در اردوی این تیم حضور می‌یابند.

به گزارش سهند، بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید (المپیک) که مورد موافقت کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار گرفته و در ادامه حمید استیلی به عنوان جانشین وی انتخاب شد، این مربی از اولین فهرست خود رونمایی کرد.

با نظر استیلی، ۳۵ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند که در این میان نام ۵ بازیکن از تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی دیده می‌شود.

بر این اساس، ابوالفضل رزاق‌پور، رضا شکاری و محمدرضا آزادی از تیم تراکتور و محمد مسلمی‌پور و سیدمحمد خرم‌الحسینی از تیم ماشین‌سازی، با قرار گرفتن در بین نفرات منتخب در این اردو حضور می‌یابند.

گفتنی است، ملی‌پوشان فوتبال امید کشورمان از امروز (دوشنبه ۱۵ مهر ماه) تمرینات خود را در راه شرکت در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن زیر نظر کادر فنی جدید آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =