کد خبر : 18937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۹

جریان شهیدزدایی باید در کشور ریشه‌کن شود

جریان شهیدزدایی باید در کشور ریشه‌کن شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دست‌هایی در داخل کشور همراه دشمنان اسلام می‌خواهند نام و یاد شهید را حذف کنند و نگذارند نام شهید زیاد مطرح شود. به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای یامچی با تأکید بر این‌که نباید با برخی اقدامات خون شهدا پایمال شود، اظهار داشت: تنها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دست‌هایی در داخل کشور همراه دشمنان اسلام می‌خواهند نام و یاد شهید را حذف کنند و نگذارند نام شهید زیاد مطرح شود.

به گزارش سهند، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای یامچی با تأکید بر این‌که نباید با برخی اقدامات خون شهدا پایمال شود، اظهار داشت: تنها استان آذربایجان‌شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: خون شهدا باعث شده است نظام اسلامی در سراسر دنیا مطرح شود و به برکت خون شهداست که امروز دشمنان از ایران اسلامی حساب می‌برند.

وی با تاکید بر این‌که جریان شهیدزدایی باید در کشور ریشه‌کن شود، افزود: چند سالی است عنوان شهید از ابتدای نام شهدا در خیابان‌ها، معابر و برخی بانک‌ها حذف می‌شود که مسؤولان و متولیان امر باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دست‌هایی در داخل کشور همراه دشمنان اسلام می‌خواهند نام و یاد شهید را حذف کنند و نگذارند نام شهید زیاد مطرح شود، افزود: آگاه باشید؛ حرکتی در داخل کشور آغاز شده تا نام و عنوان شهدا را از اماکن عمومی حذف کند.

آل هاشم تصریح کرد: شهدا همواره زنده هستند، با حذف عنوان شهید از نام برخی اماکن عمومی نمی‌توانند فرهنگ شهید و شهادت را از بین ببرند؛ چراکه فرهنگ ایثار و شهادت عامل استقلال و پیشرفت جامعه و هراس دشمنان از تسلط بر کشور می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 11 =